מכבי חיפה עלתה לפסגה, לפחות זמנית

הירוקים כבשו רביעייה נגד הפועל ק''ש, ניצחונות לבני סכנין ולהפועל ת''א

הערב (שבת) יצאו לדרך המחזור ה-29 בפלייאוף התחתון והמחזור ה-30 בפלייאוף העליון בליגת הבורסה לניירות ערך. בשעה 18:00 התחיל המפגש בין מכבי נתניה להפועל תל אביב באצטדיון נתניה. בדקה ה-27 השופט הורה על בעיטת עונשין מ-11 מטרים לזכות התל אביביים, אחרי נגיעת יד ברחבת המארחים. עומרי אלטמן ניגש לבעוט ונעצר על ידי רז כרמי שזינק נפלא והדף את הכדור. בדקה ה-55 האדומים עלו ליתרון, כאשר כדור טועה בהגנת נתניה הגיע לבן ביטון, שבעט בעיטה חזקה מחוץ לרחבה לתוך הרשת. הצהובים לחצו וניסו להשיג את השוויון אך ניסיונותיהם לא צלחו והתוצאה נשמרה כך עד הסיום. בעקבות הניצחון האדומים רשמו ניצחון שלישי רצוף על היהלומים בכל המסגרות: שני משחקים בליגה ואחד בגביע.

באותה השעה נפתחה גם התמודדות בין בני סכנין להפועל כפר סבא באצטדיון דוחא. בדקה ה-35 סכנין עלתה ליתרון, כאשר מסירת רוחב של איסמעיל ריאן מצאה את אוסמה חלאילה, שמקרוב השלים לרשת. שמונה דקות במחצית השנייה המארחים הכפילו את יתרונם, אחרי שכדור עומק יפה של נייג'ל האסלביינק הגיע לעטאא ג'אבר שבעט פנימה. לקראת הסיום חלאילה השלים צמד, כאשר ניסיון הרחקה בהגנת האורחים פגע בחלוץ ונכנס לשער. בסיום, האדומים השלימו משחק ליגה חמישי ללא הפסד ורחוקים כעת שמונה נקודות מהקו האדום.

במפגש נוסף, הרביעית מכבי פתח תקווה סיימה בתיקו מול השישית הפועל באר שבע, כאשר שתי הקבוצות רשמו משחק עם הרבה החמצות ולא הצליחו למצוא את הרגל המסיימת. פתח תקווה עם ניצחון אחד בשבעת משחקי הליגה האחרונים, מנגד האדומים עם ניצחון אחד ב-11 משחקי הליגה האחרונים.

בשעה 20:30 יצא לדרך המפגש האחרון לערב זה, הפועל קריית שמונה התארחה באצטדיון סמי עופר מול השנייה בטבלה מכבי חיפה. הירוקים פתחו בסערה וכבר בדקה השמינית נגיחה של דולב חזיזה למרכז הרחבה מצאה את הראש של גודסווי דוניו, שנגח פנימה. בדקה ה-41 המארחים הכפילו את יתרונם כאשר סאן מנחם הכניס כדור חכם לרחבה וצ'רון שרי כבש בנגיעה אחת. החיפאים לא עצרו ובדקה ה-54 מוחמד עוואד כבש את שערו הראשון העונה והעלה את קבוצתו ל-0-3 אחרי נגיחה מקרוב. בדקה ה-76 עומר אצילי הצטרף לחגיגה הירוקה וכבש מכדור חוזר אחרי בעיטה של חזיזה למשקוף. בסיום, חיפה עלתה למקום הראשון בטבלה לפחות עד משחקה של מכבי תל אביב וכבשה רביעייה בפעם השנייה העונה, שתיהן נגד קריית שמונה.

תמונה ראשית: מחלקת הדיגיטל של מכבי חיפה

הוסיפו תגובה