משחק העונה הסתיים בחלוקת נקודות

פלאניץ' העלה את הירוקים ליתרון, גררו איזן. בלקמן הורחק. נצחונות לפ"ת ואשדוד

הערב יצא לדרך המחזור ה-28 במסגרת הפלייאוף העליון בליגת הבורסה לניירות ערך. במוקד, המוליכה מכבי תל אביב יצאה למשחק חוץ אצל מכבי חיפה באצטדיון סמי עופר. בדקה ה-17 בוגדן פלאניץ הקפיץ את הקהל הירוק, כאשר כבש מנגיחה אחרי בישול של עומר אצילי. חמש דקות בתוך המחצית השנייה, אדוארדו גררו המחליף כבש אחרי מהלך יפה של דור פרץ והשווה את התוצאה. בדקה ה-76 ניק בלקמן השאיר את הצהובים בעשרה שחקנים, אחרי שקיבל צהוב שני בגלל עבירה על עופרי ארד. הירוקים ניסו לנצל את היתרון המספרי בכדי לעלות ליתרון שוב, אך מאמציהם לא צלחו. בסיום, תל אביב נותרה במקום הראשון, נקודה מעל הירוקים.

משחק נוסף הערב הפגיש את מכבי פתח תקווה והפועל קריית שמונה באצטדיון המושבה. האורחים קיוו לנצח ולהעלות למקום הרביעי ובדקה ה-23 הם עשו צעד חשוב לעברו, כאשר אור אינברום סיים כדרור יפה בבעיטה לרשת והעלה אותם ליתרון. שתי דקות בתוך תוספת הזמן של המחצית הראשונה, פ"ת הכפילה את יתרונה, משער עצמי של עידן נחמיאס. לקראת הסיום ירדן כהן וארמנדו קופר הורחקו בכרטיס אדום והשאירו את המארחים בתשעה שחקנים עד השריקה האחרונה. בעקבות הניצחון פ"ת עלתה למקום הרביעי על חשבונם של הכחולים מהצפון.

בשעה 19:45 נפגשו החמישית בטבלה, הפועל באר שבע, שאירחה את השלישית מ.ס אשדוד. בדקה ה-31 יעקב בריהון העלה את האשדודים ליתרון, אחרי שסיים בבעיטה לרשת דאבל פס נהדר שעשה עם דין דוד. כעבור תשע דקות בריהון הוסיף גם בישול, כאשר מצא את חמודי כנעאן פנוי ברחבה והאחרון השלים בנגיעה וכבש. רגע לפני שריקת הסיום המארחים צימקו את התוצאה משער נגיחה נהדר של מריאנו בריירו. בסיום, אשדוד השלימה ניצחון שלישי העונה על באר שבע.

הוסיפו תגובה