נוף הגליל עלתה לפסגה על חשבון הפועל ירושלים

היום יצא לדרך המחזור ה-28 בליגה הלאומית, עם כל שמונת המשחקים ששוחקו במקביל בשעה 15:00. במוקד, הפועל ירושלים מוליכת הטבלה התארחה אצל התשיעית, מכבי אחי נצרת. בדקה ה-31, אחי נצרת עלתה ליתרון, אחרי בעיטה מדהימה של נואף בזיע מחוץ לרחבה אל חיבורי הקורות. זוהי הייתה גם תוצאת הסיום. אחי נצרת עם שלוש נקודות חשובות ורק הפרש שערים מפריד בינה לבין המקום שמוביל אל הפלייאוף העליון.

מפגש מסקרן נוסף הפגיש בין הפועל עכו להפועל נוף הגליל. בדקה ה-81, האורחים עלו ליתרון מבעיטה אדירה של איתן וולבלום לשערה של עכו. בתוספת הזמן של המשחק, דובב גבאי הכפיל את היתרון, כשסיים התקפה מתפרצת עם בעיטה שטוחה, שעברה בין רגליו של אופק אנטמן. בסיום, נוף הגליל עלתה אל המקום הראשון עם 51 נקודות, מנגד הפועל עכו הסתבכה בתחתית וירדה למקום ממנו הולכים למבחנים.

במקביל, הפועל פתח תקווה האחרונה אירחה את הפועל רעננה לראשונה העונה מול הקהל הביתי שלה. בדקה ה-17 עלתה רעננה ליתרון אחרי מהלך יפה של פיטר אוקמה שבעט בחוזקה לרשת הגבוהה. עד לסיום המלאבסים ניסו לחזור למשחק, אך כל ניסיונותיהם נבלמו על ידי הגנת רעננה. לבסוף, רעננה ברחה מהתחתית עם ניצחון חוץ חשוב, מנגד, פתח תקווה רחוקה שמונה נקודות מלהבטיח הישארות בליגה ללא מבחנים.

כל תוצאות משחקי שישי בלאומית לפניכם:

תמונה ראשית: באדיבות הפועל נוף הגליל

הוסיפו תגובה