מכבי חיפה במקום הראשון בסיום העונה הסדירה

הערב נפתח המחזור ה-26 והאחרון של העונה הסדירה בליגת הבורסה לניירות ערך. בשעה 19:15 יצאו לדרך חמישה משחקים בו זמנית, כאשר בסופם נקבע מי הן הקבוצות שהעפילו אל הפלייאוף העליון. במוקד, מכבי חיפה אירחה את מכבי נתניה, במשחק ששתי הקבוצות היו חייבות לנצח. כבר אחרי שבע דקות עלו הירוקים ליתרון, היה זה ניקיטה רוקאביצה שמצא את רז מאיר בתוך הרחבה, שבעט בחוזקה פנימה. חיפה הכפילה את היתרון בדקה ה-62, אחרי שרוקאביצה נגח מקרוב אל הרשת מכדור טועה ברחבה. זוהי הייתה גם תוצאת הסיום של המשחק, חיפה עלתה למקום הראשון עם 59 נקודות, מנגד נתניה תבלה את שאר העונה בפלייאוף התחתון.

במשחק נוסף, הפועל באר שבע נפגשה עם נועלת הטבלה, בני יהודה תל אביב. בדקה ה-36 מרואן קבהא השלים מהלך קבוצתי יפה, עם מסירת רוחב לתומר יוספי שכבש מקרוב. במחצית השנייה, בדקה ה-65, האדומים מהנגב ותומר יוספי העלו את מאזנם לשני שערים. האחרון חטף כדור ברחבה וכבש בבעיטה חזקה אל המסגרת. בעקבות הניצחון, באר שבע עקפה את מכבי נתניה והבטיחה את מקומה בפלייאוף העליון, בצד השני, בני יהודה סיימה במקום האחרון בסיום העונה הסדירה.

במקביל, הפועל כפר סבא אירחה את הפועל קריית שמונה, כשניצחון של הכחולים מבטיח להם מקום בפלייאוף העליון. בדקה השמינית השופט הורה על פנדל לזכות הכחולים מהצפון, מתן זלמנוביץ' זינק נפלא ועצר את הבעיטה של לוסיו מרינאו. בדקה ה-12, זלמנוביץ' לא היה יכול לעזור הפעם, כאשר בעיטה של מוחמד שכר פגעה בשחקן הגנה של כפר סבא ומשם אל הרשת. בסיום, קריית שמונה עם ניצחון חוץ חשוב הבטיחה את מקומה בפלייאוף העליון, מנגד, הירוקים מהשרון נשארו מתחת לקו האדום.

במפגש נוסף, מ.ס אשדוד ובית"ר ירושלים נפגשו למשחק מסקרן. בדקה ה-14 עלו האשדודים ליתרון אחרי שכדור עומק של דין דוד מצא את רמזי ספורי, האחרון בעט כדור שפגע בשחקן יריב והכניע את איתמר ניצן. האדומים הכפילו את יתרונם בדקה ה-30, שלומי אזולאי סיים מהלך יפה אחרי פריצה נהדרת של דוד, זה היה בישולו השני במשחק של דוד. בסיום, אשדוד חיזקה את מעמדה במקום השלישי ובית"ר תאבק בפלייאוף התחתון.

עוד באותה שעה, בני סכנין אירחה את מכבי פתח תקווה, כאשר המלאבסים ידעו שתוצאת תיקו מספיקה להם להבטיח את מקומם בפלייאוף העליון. בדקה ה-54, האדומים מהצפון עלו ליתרון, אחרי שהרמה מדויקת של חגי גולדנברג, מצאה את ראשו של אוסמה חאלילה ומשם אל הרשת. בסיום, סכנין לקחה שלוש נקודות חשובות למאבקי התחתית, מנגד פ"ת תשחק בפלייאוף העליון על אף ההפסד.

בשעה 20:45 יצא לדרך המפגש האחרון לערב זה, אשר הפגיש בין מכבי להפועל תל אביב. בדקה ה-15 האדומים עלו ליתרון מרגליו של עומרי אלטמן, שקיבל כדור רוחב משי אליאס, אחרי שהאחרון פרץ נהדר על הקו השמאלי. השוויון של מכבי הגיע בדקה ה-51 מרגליו של דור פרץ, שדחק מקרוב כדור חוזר שננגח על ידו. עוד לפני הסיום, מכבי תל אביב נשארה בעשרה שחקנים מכרטיס אדום של אלכסנדר פסיץ' בדקה ה-96. חלוקת הנקודות הורידה את הצהובים אל המקום השני, הפועל לעומת זאת נשארה במקום ה-12.

הוסיפו תגובה