ניצחון ראשון אי פעם להפועל ת"א בטרנר

שער של אבו עביד הספיק כדי לרשום ניצחון מול ב"ש. גם ק"ש יצאה עם שלוש נקודות, תיקו בין כפ"ס להפועל חיפה

הערב שוחקו שלושה משחקים נוספים במסגרת המחזור ה-24 בליגת הבורסה לניירות ערך. בשעה 19:00 החל הראשון, בו בני סכנין אירחה את הפועל קריית שמונה באצטדיון דוחא. תשע דקות מפתיחת המחצית השנייה, מוחמד שכר הגביה כדור טוב לרחבה ויוג'ין אנסה עלה מעל כולם כדי לנגוח אותו פנימה ולהעלות את האורחים ליתרון. שלוש דקות לסיום המשחק, בעוד המארחים יצאו קדימה במטרה להשיג את שער השוויון, אופיר מזרחי כבש בצד השני וחתם את הניצחון של ק"ש, שעל הדרך שמרה על רשת נקייה בפעם הראשונה מאז המחזור ה-17.

בשעה 20:00 החל המשחק השני, שהפגיש את הפועל כפר סבא והפועל חיפה באצטדיון המושבה. שתי הקבוצות לא הצליחו למצוא את הרשת ונפרדו בתיקו מאופס, שהספיק לירוקים כדי לעלות מעל הקו האדום.

במשחק האחרון לערב זה, הפועל באר שבע אירחה את הפועל תל אביב באצטדיון טוטו טרנר. שתי דקות לסיום המחצית הראשונה, רז שטיין הגביה כדור חופשי, איאד אבו עביד מצא את עצמו לבד בקצה השמאלי של רחבת החמש ונגח אותו פנימה, בדרך ליתרון של האורחים. בתוך תוספת הזמן של המשחק, מרסלו מלי ביצע עבירה, שלאחר בדיקה במערכת ה-VAR הובילה להרחקה שלו. בסיום, התל אביביים רשמו ניצחון ראשון אי פעם באצטדיון הדרומי ומנגד, המארחים השלימו משחק בית רביעי ברציפות ללא ניצחון.

תמונה ראשית: באדיבות מחלקת הדיגיטל של הפועל תל אביב

הוסיפו תגובה