ניצחון למכבי חיפה על הפועל ת"א

שער נהדר של רודריגס נתן לירוקים ניצחון רביעי ברציפות. תוצאות תיקו בין פ"ת לנתניה ובין ק"ש לב"ש

הערב שוחקו שלושה משחקים נוספים במסגרת המחזור ה-23 של ליגת הבורסה לניירות ערך. בשעה 19:50 החל הראשון, שהפגיש באצטדיון המושבה את מכבי פתח תקווה ומכבי נתניה. לאחר כרבע שעה של משחק, עירבובייה ברחבת הכחולים הובילה את הכדור אל ראשו של יובל שדה, שנגח אותו פנימה והעלה את היהלומים ליתרון. בדקה ה-66 המארחים יצאו להתקפה, דני עמוס ניסה לצאת כדי להרחיק את הכדור, אבל הוא הגיע לבסוף לרגליו של ליאל עבדה, שמקרוב כבש ואיזן את התוצאה. בסיום, המלאבסים רשמו תיקו ראשון ב-2021, בעוד הצהובים השלימו משחק חוץ חמישי ברציפות ללא הפסד.

בשעה 20:00 יצא לדרך המפגש השני לערב זה, בו הפועל קריית שמונה אירחה את הפועל באר שבע. בדקה ה-20 ז'וסוואה הכניס כדור נהדר לשגיב יחזקאל, שהמשיך אותו פנימה והעלה את האורחים ליתרון. ארבע דקות לסיום המחצית הראשונה, רועי קהת כבש בנגיחה והשווה את התוצאה. בדקה ה-79 קהת השלים צמד עם שער נפלא וקבע מהפך, אך שער של ז'וסוואה בדקה ה-87 (שגם הורחק בהמשך עם כרטיס צהוב שני) קבע חלוקות נקודות בין הקבוצות בסיום.

בשעה 20:45 החל המפגש האחרון לערב זה, בו הפועל תל אביב אירחה באצטדיון בלומפילד את מכבי חיפה למשחק המרכזי של המחזור. שש דקות בלבד, זה כל מה שהיה צריך צ'רון שרי כדי לכבוש ולהעלות את האורחים ליתרון. האדומים לא נבהלו ובדקה ה-22 אושר דוידה השאיר כדור טוב לשי אליאס, שממחוץ לרחבה בעט אותו שטוח וחזק פנימה ואיזן את התוצאה. ארבע דקות בלבד חלפו משער השוויון וחוסה רודריגז כבש שער שרואים לעיתים רחוקות, עם בעיטה נפלאה מהאוויר, והחזיר את היתרון לצד הירוק. בסיום, חיפה רשמה ניצחון רביעי ברציפות, כאשר מנגד, האדומים נכנעו לאחר שבעה משחקים ללא הפסד.

תמונה ראשית: מחלקת הדיגיטל של מכבי חיפה

הוסיפו תגובה