רביעייה למכבי חיפה מול ק"ש

צמד לאבו פאני, ברטקוס הורחק. נצחונות גם להפועל חיפה, חדרה, פ"ת והפועל ת"א

הערב יצא לדרך המחזור ה-22 בליגת הבורסה לניירות ערך עם חמישה משחקים. בשעה 15:00 החל הראשון מביניהם, שהפגיש את בני סכנין והפועל חיפה באצטדיון דוחא. אחרי שמוקדם יותר שער שלו במספרת מרהיבה נפסל, בדקה ה-67 חנן ממן הצליח לשים שוב את הכדור ברשת ולכבוש את השער היחיד במשחק, שהעניק לאורחים ניצחון ראשון אחרי שלושה משחקי ליגה.

במשחק השני ליום זה, הפועל כפר סבא אירחה באצטדיון המושבה את הפועל חדרה. ארבע דקות מפתיחת המחצית השנייה, לירן רוטמן ביצע מבצע אישי נהדר, אותו סיים בשער יתרון של האורחים, שבהמשך הפך גם לשער הניצחון שלהם והם חיברו לראשונה העונה שני נצחונות רצופים. לירוקים היה זה הפסד חמישי בששת המשחקים האחרונים.

בשעה 18:00 החל משחק נוסף, בו אירחה בני יהודה תל אביב את מכבי פתח תקווה באצטדיון המושבה. גם במשחק הזה נכבש שער בודד והוא הגיע כבר לאחר ארבע דקות מהפתיחה, כשגיא חדידה התרומם מעל כולם כדי לנגוח את הכדור פנימה ולהעניק למלאבסים ניצחון על הכתומים, בדיוק באותה התוצאה בה הם ניצחו אותם בסיבוב הקודם. בתווך, סתיו פיניש הורחק בדקה ה-54 והשאיר את המארחים בעשרה שחקנים, מה שהקשה על המאמצים שלהם לחזור למשחק והם הוסיפו להסתבך בתחתית בעקבות ההפסד.

מכבי נתניה אירחה את הפועל תל אביב במשחק שיצא לדרך בשעה 18:45. בדקה ה-30 בן ביטון קיבל את הכדור באגף ימין, העביר בנגיעה כדור רוחב, שפגע בדרך ברגלו של מגן היהלומים זלאטן שחוביץ' ונכנס פנימה. הצהובים היו נחושים לחזור למשחק ולחצו לאורך רוב שלבי המשחק, אך האדומים הצליחו לשמור על התוצאה כפי שהיא עד לסיום והשלימו משחק שביעי ברציפות ללא הפסד.

במשחק האחרון לערב זה, מכבי חיפה אירחה את הפועל קריית שמונה באצטדיון סמי עופר. כבר לאחר שמונה דקות של משחק, לוסיו מרינאו התרומם טוב לכדור קרן ונגח פנימה את שער היתרון של האורחים. לירוקים לא לקח זמן רב להגיב וכבר כעבור שתי דקות הם השוו את התוצאה, כשבוגדאן פלאניץ' הגיע להגבהה טובה של עומר אצילי והמשיך אותה פנימה. בדקה ה-24 מוחמד אבו פאני קיבל את הכדור במרחק של כעשרים מטרים מהשער, פינה את עצמו לבעיטה ושיגר כדור אדיר אל רשת שערו של דזיוגאס ברטקוס. בדקה ה-31 ברטקוס ראה את הכרטיס האדום נשלף לעברו והוא הותיר את ק"ש בעשרה שחקנים. במחצית השנייה המארחים השתלטו על המשחק בזכות היתרון המספרי ועם שערים של אבו פאני וגודסווי דוניו הגדילו את היתרון, כאשר גם שער מצמק של עבדאללה חליחל שלוש דקות לסיום לא עזר לאורחים.

תמונה ראשית: מחלקת הדיגיטל של מכבי חיפה

הוסיפו תגובה