מכבי חיפה חזרה לפסגה

הירוקים חגגו בטדי מול בית"ר. ניצחון גם לנתניה, תיקו בין הפועל ת"א לבני יהודה

הערב הושלם המחזור ה-21 של ליגת הבורסה לניירות ערך עם שלושת המשחקים שנותרו במסגרתו. בשעה 19:00 החל המוקדם מביניהם, בו הפועל קריית שמונה אירחה את מכבי נתניה. כבר לאחר שש דקות של משחק, גבי קניקובסקי הגביה כדור, זלאטן שחוביץ' הוריד אותו עם הראש לאבובאקר דומביה, שהמשיך בנגיעה פנימה והעלה את היהלומים ליתרון. בדקה ה-37 כארם ג'אבר הגביה כדור מאגף ימין ופרננד גורי עלה מעל כולם כדי לנגוח אותו פנימה ולהכפיל את היתרון. שלוש דקות נוספות חלפו, המארחים יצאו להתקפה, רועי קהת קיבל את הכדור בתוך הרחבה ובעט נהדר פנימה. בדקה ה-64 הצהובים יצאו למתפרצת קטלנית, שהסתיימה עם הכדור ברשת מרגליו של לאמק בנדה, אחרי בישול של דומביה. בתוך תוספת הזמן של המשחק קניקובסקי הצטרף לחגיגה והוסיף שער משלו, בדרך לניצחון שלישי של האורחים בארבעת משחקי החוץ האחרונים שלהם.

במשחק השני לערב זה, הפועל תל אביב ובני יהודה תל אביב נפגשו לדרבי באצטדיון בלומפילד. שתי הקבוצות לא הצליחו להגיע למצבים ממשיים ונפרדו בסיום בתיקו מאופס. עבור האדומים היה זה משחק שישי ברציפות ללא הפסד, לכתומים התיקו הזה קטע רצף של שלושה הפסדים.

בשעה 20:45 יצא לדרך המפגש האחרון לערב זה, בו בית"ר ירושלים אירחה באצטדיון טדי את מכבי חיפה למשחק המרכזי של המחזור. בדקה ה-17 דולב חזיזה ניצל טעות בהגנת המארחים כדי לכבוש מקרוב ולהעלות את הירוקים ליתרון. חמש דקות מפתיחת המחצית השניה, צ'רון שרי התנהל על סף רחבת ה-16, פינה את עצמו לבעיטה ושלח כדור שטוח ומדויק פנימה. שתי דקות נוספות חלפו, גודסווי דוניו כבש שער נוסף והגדיל את היתרון של האורחים. כעבור עוד שלוש דקות, אוראל דגני הורחק משורות הצהובים והותיר אותם בעשרה שחקנים, אך החיפאים לא ניצלו את היתרון המספרי עד לסיום והסתפקו בניצחון של שלושה שערים והראשון שלהם מול בית"ר בטדי מאז עונת 16/17. למארחים היה זה ההפסד הגדול ביותר העונה.

תמונה ראשית: מחלקת המדיה של מכבי חיפה

הוסיפו תגובה