ניצחון למכבי חיפה בדרבי

שערים של מנחם ודוניו העניקו את הנקודות לירוקים. נצחונות גם להפועל ומכבי ת"א

הערב שוחקו שלושה משחקים נוספים במסגרת המחזור ה-19 של ליגת הבורסה לניירות ערך. בשעה 20:00 יצא לדרך הראשון מביניהם, שהפגיש באצטדיון המושבה את מכבי פתח תקווה והפועל תל אביב. בדקה ה-37 עומרי אלטמן מסר ללידור כהן שהיה בתוך הרחבה, האחרון סידר לעצמו מצב טוב לבעיטה ושלח כדור נהדר לרשת של אריק ינקו. בדקה ה-52 של המשחק, ארמנדו קופר ספג את הכרטיס האדום והותיר את המלאבסים בעשרה שחקנים. בהמשך, האדומים ניצלו את היתרון המספרי, כאשר עומרי אלטמן כבש מהנקודה הלבנה, הכפיל את היתרון והשלים את הניצחון שלהם, שהעלה אותם מעל הקו האדום.

משחק נוסף החל בשעה 20:15, בו מכבי תל אביב אירחה את הפועל חדרה באצטדיון בלומפילד. כבר לאחר חמש דקות של משחק החדרתיים עלו ליתרון, כאשר ג'ונתן סיסה התרומם מצוין לכדור קרן ונגח פנימה. הצהובים לא התרגשו וכעבור כרבע שעה אבי ריקן איזן את התוצאה, עם בעיטה מצוינת מכ-16 מטרים. שלוש דקות נוספות חלפו, דן ביטון הגביה כדור טוב לתוך הרחבה ואלכסנדר פשיץ' התמקם כדי לנגוח אותו פנימה ולהשלים את המהפך. בדקה ה-69 פשיץ' ניצל חוסר עירנות בהגנת האורחים כדי להשלים צמד ובכך גם לחתום את תוצאת המשחק.

בשעה 20:45 יצא לדרך המפגש האחרון לערב זה, בו מכבי חיפה והפועל חיפה נפגש לדרבי באצטדיון סמי עופר, במה שהיה גם המשחק המרכזי של המחזור. בדקה ה-53 סאן מנחם התרומם נפלא לכדור קרן, נגח פנימה והעלה את הירוקים ליתרון. שש דקות לסיום הזמן החוקי של המשחק, המחליף גודסווי דוניו קיבל כדור ליד הגנת האדומים, פינה את עצמו לבעיטה ושלח כדור שטוח, חזק ומדויק לפינה הרחוקה, בדרך להכפיל את היתרון של המוליכה, שגם ניצחה בסיום והשוותה את מאזן הדרבים העונה, אחרי הניצחון של הפועל בסיבוב הקודם.

תמונה ראשית: מחלקת הדיגיטל של מכבי חיפה

הוסיפו תגובה