מכבי ת"א צמצמה את הפער מהפסגה

הצהובים ניצחו ברגע האחרון, הפסד למכבי חיפה. ניצחון גם לב"ש, תיקו בין הפועל חיפה לנתניה

הערב נפתח המחזור ה-19 בליגת הבורסה לניירות ערך, עם ארבעה משחקים. בשעה 18:00 החל המוקדם מביניהם, שהפגיש באצטדיון סמי עופר את הפועל חיפה ומכבי נתניה. בדקה ה-73 כארם ג'אבר ספג כרטיס צהוב שני והורחק. האדומים ניסו לנצל את היתרון המספרי ויצאו קדימה, אך היהלומים היו נחושים לשמור על רשת נקייה וגם הצליחו. תיקו ללא שערים בסיום.

במשחק נוסף, אירחה הפועל כפר סבא את הפועל באר שבע באצטדיון המושבה. בדקה ה-33 מהלך קבוצתי סבלני וטוב של האורחים הסתיים אצל מרסלו מלי, שמכ-16 מטרים בעט שטוח ומדויק לפינת השער והעלה אותם ליתרון. האדומים הצליחו לשמור על התוצאה כפי שהיא עד לסיום, בו חזרו לנצח לאחר שני הפסדים. מנגד, הירוקים רשמו הפסד שלישי ברציפות.

בשעה 20:15 יצא לדרך משחק נוסף, שהפגיש את מכבי תל אביב ובני סכנין באצטדיון בלומפילד. שתי הקבוצות לא הצליחו להגיע למצבים ממשיים לאורך רוב שלבי המשחק והיה נדמה שהוא בדרך להסתיים ללא הכרעה, אלא שאז הגיע דור פרץ, כבש שער בנגיחה על סף שריקת הסיום והעניק לצהובים ניצחון יקר, שצמצם את הפער שלהם מהפסגה לשתי נקודות בלבד.

בשעה 20:45 החל המפגש האחרון לערב זה, שהפגיש את מ.ס. אשדוד ומכבי חיפה באצטדיון הי"א למשחק המרכזי של המחזור. המארחים נראו טוב יותר לאורך המשחק ובדקה ה-79 באו על שכרם, כאשר יעקב בריהון כבש מקרוב והעניק להם יתרון. עד לסיום, מי שהיו קרובים יותר לכיבוש שער היו דווקא האשדודיים, אך הם לא ניצלו את ההזדמנויות שלהם והסתפקו בשער הבודד של בריהון, שחתם עבורם ניצחון בית שלישי ברציפות. מן העבר השני, הירוקים לא מצאו את הרשת בפעם הראשונה העונה ונתנו לשניה בטבלה, מכבי ת"א, להתקרב אליהם.

תמונה ראשית: מחלקת המדיה של מ.ס. אשדוד

הוסיפו תגובה