זמן מגרש – חוויית כדורגל עם מפעל הפיס

הסכם חדש בין מפעל הפיס למנהלת הליגות לכדורגל יחשוף ילדים מהפריפריה למשחקי ליגת ג'פניקה בכדורגל

דירקטוריון מנהלת הליגות לכדורגל ודירקטוריון מפעל הפיס אישרו הסכם התקשרות בפעילות, שבמסגרתה יוזמנו ילדים מיישובי הפריפריה בישראל לחוות את חוויית המשחק של ליגת ג'פניקה. מדי מחזור, כ-400 ילדים מעד 10 רשויות שונות, ובסך הכל כמות של 13,200 ילדים במהלך תקופת ההסכם, יוזמנו להשתתף ב-"זמן מגרש – חוויית כדורגל עם מפעל הפיס" במשחקי הליגה הסדירה, משחקי הפלייאוף העליון והתחתון, משחקי גביע הטוטו ומשחק אלוף האלופים.

ההזמנה תהיה למשחקים בהם תשתתף לפחות אחת משש הקבוצות הבאות: מכבי תל אביב, הפועל תל אביב, מכבי חיפה, בית"ר ירושלים, הפועל באר שבע ובני סכנין במשחקים מול שאר קבוצות ליגת ג'פניקה. כדי להעצים את גודל האירוע והחוויה של הילדים, כל ילד מילדי היישובים יקבל, בנוסף להסעה המאורגנת למגרש מהיישוב וכרטיס כניסה למשחק, גם כריך ושתייה וחולצה במידת ילד, אשר תישאר בחזקתו כמזכרת.

תפעול הפרויקט ייעשה על ידי החברה למתנ"סים. ההסכם נחתם לשנת 2019 ושוויו הכולל כ-5 מיליון ש"ח.

ממנהלת הליגות לכדורגל נמסר: " זוהי בשורה אדירה לילדי יישובי קו העימות והפריפריה. חלק מאותם ילדים ילכו בפעם הראשונה בחייהם לצפות במשחק כדורגל של ליגת ג'פניקה וזוהי חוויה שתיחרט בזיכרונם לכל ימי חייהם. אנו מבקשים להודות לדירקטוריון ועובדי מפעל הפיס על ההירתמות למפעל חברתי חשוב זה. "זמן מגרש" מאפשר להנגיש לאותם ילדים שאין ביכולתם להגיע למשחקי ליגת ג'פניקה את חוויית ההשתתפות במשחקים. נושא הבאת המשפחות והדור הבא למשחקים בליגות הבכירות עומד בראש סדר היום של המנהלת והקבוצות".

במפעל הפיס מברכים על הפרוייקט: "אנחנו שמחים להעניק הזדמנות לילדי הפריפריה הגיאוגרפית והחברתית לחוות את משחקי הכדורגל של ליגת ג'פניקה ובכך להגשים להם חלום ולהנגיש להם את הכדורגל הישראלי".

הוסיפו תגובה