ביקוש חסר תקדים למיזם "זמן מגרש" של מפעל הפיס ומנהלת הליגות

למעלה מעשרים ואחת אלף נרשמים בכ-120 רשויות מקומיות ברחבי בארץ. יו"ר מפעל הפיס: "לאור הביקוש, נפעל להמשיך את הפרויקט גם בשנים הבאות"

מיזם "זמן מגרש" של מפעל הפיס ומנהלת הליגות לכדורגל זוכה לביקוש חסר תקדים. בתוך קצת יותר מחודש, נרשמו לפרויקט למעלה מ-21,000 ילדים מכ-120 רשויות מקומיות. "זמן מגרש" הוא מיזם משותף של מפעל הפיס ומנהלת הליגות לכדורגל, שמטרתו להנגיש את חווית הכדורגל לילדים מיישובי הפריפריה החברתית והגאוגרפית ולהעניק להם חוויית משחק ברמה הגבוהה ביותר.


לאור הביקוש הרב, החליטו יו"ר מפעל הפיס, רו"ח אביגדור יצחקי, ויו"ר מנהלת הליגות לכדורגל, מר ארז כלפון, לבחון את המשך שיתוף הפעולה במסגרת המיזם, כך שהפרויקט יימשך גם בשנים הבאות: "אנחנו שמחים לראות את כמות הנרשמים לפרויקט ורוצים להעניק לכל ילדי הפריפריה את ההזדמנות ליהנות מחוויית כדורגל ישראלי. לאור הרצון להשתתף בחוויית משחקי הכדורגל והביקוש הגבוה מצד הרשויות, נפעל להמשיך את פרויקט "זמן מגרש" גם בשנים הבאות".

צילומים: עודד קרני, ליאור מוסקוביץ

הוסיפו תגובה