פ"ת נעצרה אחרי שלושה נצחונות רצופים

המלאבסים סיימו בתיקו מול עפולה. גם נצרת עילית והפועל קטמון סיימו את המשחקים שלהן ללא הכרעה

לאחר שהמפגש בין בית"ר תל אביב רמלה להפועל בני לוד רכבת, שהוקדם בגלל משחקי הנבחרות, פתח את המחזור ה-29 לפני כשבוע וחצי, היום הוא המשיך עם ארבעה משחקים נוספים. במוקד, המוליכה הפועל נצרת עילית רצתה לשמור על הסטטוס קוו בפסגה ואולי אפילו לברוח עוד קצת, כשאירחה את הפועל רמת גן אסי באצטדיון גרין. בהתחלה זה הלך טוב לצפוניים כשחוליו סזאר העלה אותם ליתרון בדקה ה-57, אך שש דקות לסיום ישראל ראש דחק מקרוב וקבע שוויון בסיום.

למזלה של נצרת עילית, הפועל קטמון ירושלים גם לא הצליחה לנצח את משחק החוץ שלה מול הפועל איכסל עמאד באצטדיון עילוט. בדקה ה-35 אמיר בן שמעון העלה את האדומים מהבירה ליתרון, עשר דקות מפתיחת המחצית השנייה אנס דאבור איזן את התוצאה בבעיטה חזקה ובדקה ה-67 ערן לוי קיבל הזדמנות להחזיר את היתרון לאורחים, כשניגש לבעוט פנדל שנשרק לטובתם, אך הוא החמיץ אותו ובסיום הקבוצות חילקו ביניהן את הנקודות.

אחרי שלושה נצחונות רצופים, הפועל פתח תקווה נעצרה במשחק הבית שלה באצטדיון המושבה מול הפועל עפולה. בדקה ה-52 גל לוי העלה את המלאבסים ליתרון עם בעיטה יפה מחוץ לרחבה, אבל בדקה ה-84 גיזי דורבור נגח את שער השוויון וחיסל סופית את הסיכויים של המארחת להיכנס לפלייאוף העליון. במשחק היחיד בו הייתה הכרעה, גברה הפועל ראשון לציון על הפועל מרמורק רחובות, בזכות שער של איתמר שבירו בדקה ה-72 ואחד נוסף של ג'ורג' אמסיס עמוק בתוך תוספת הזמן.

תמונה ראשית: עמוד הפייסבוק הרשמי של הפועל פתח תקווה

הוסיפו תגובה