ניצחון לב"ש על נתניה

הפסד ראשון לצהובים מאז מחזור 17. שלוש נקודות גם לפ"ת, תיקו ללא שערים בין הפועל חיפה לבית"ר

הערב נחתם המחזור ה-27 והראשון לשלב הפלייאוף בליגת ג'פניקה. במשחקי היום, נערכו שני מפגשים מהפלייאוף התחתון ואחד מהעליון. במוקדם מביניהם, הפועל קריית שמונה אירחה את מכבי פתח תקווה. לאחר 85 דקות ללא שערים, ארמנדו קופר כבש לזכות המלאבסים והעלה אותם ליתרון יקר. חמש דקות לאחר מכן נשרק פנדל לזכות הצפוניים, אך חורחה מורסיו החמיץ ופספס הזדמנות להשוות. בסיום, המלאבסים לקחו שלוש נקודות חשובות למאבקי התחתית עם ניצחון שני בק"ש בחמישה שבועות. המארחים מנגד, לא הצליחו לנצח בחמשת משחקי הבית האחרונים שלהם.

בשעה 20:15 החל המפגש במסגרת הפלייאוף העליון, בו מכבי נתניה אירחה את הפועל באר שבע במשחק בו כל אחת רצתה לעשות צעד אל עבר הכרטיס לאירופה. 18 דקות מפתיחת המחצית השנייה, מיגל ויטור התרומם לכדור קרן שהגביה מאור מליקסון ונגח את היתרון של האדומים. הצהובים ניסו לחזור, אך ללא הצלחה וספגו את הפסדם הראשון מאז המחזור ה-17. הדרומיים שמרו על רשת נקייה משחק שלישי ברציפות והתקרבו בזכות הניצחון אל הצמרת ואל המקומות אשר מובילים לאירופה.

במפגש האחרון לערב זה, הפועל חיפה אירחה באצטדיון סמי עופר את בית"ר ירושלים למשחק המרכזי של המחזור. המחצית הראשונה הייתה מאוזנת לגמרי והסתיימה ללא שערים. בפעם האחרונה שהאדומים ירדו להפסקה ביתרון, הם גם ניצחו וגם הערב המגמה נמשכה, כאשר המשחק הסתיים בתיקו מאופס וללא הכרעה. הצהובים ממוקמים לאחר המפגש הזה במקום ה-12, הנמוך ביותר שלהם בשלב זה מאז עונת 11/12. זה היה התיקו הרביעי ברציפות בין הקבוצות וה-0-0 הראשון מאז מאי 2012.

תמונה ראשית: עמוד הפייסבוק הרשמי של הפועל באר שבע

הוסיפו תגובה