קטמון עלתה למקום השני

האדומים מהבירה ניצחו את אשקלון ועקפו, לפחות זמנית, את כפ"ס. ניצחון נוסף למרמורק

היום יצא לדרך המחזור ה-28 בליגה הלאומית עם חמישה משחקים אשר נערכו במקביל. במוקד, הפועל קטמון ירושלים אירחה באצטדיון טדי את הפועל עירוני אשקלון. בדקה ה-68 וויליאם אדאגה פרץ והוכשל ברחבה על ידי השוער יאיר הדר, נאאל עודא שרק לפנדל, ערן לוי ניגש לבעיטה וכבש את היתרון של האדומים. בדקה ה-80 אגאדה שוב מצא את עצמו לבד ברחבה והפעם סיים את זה בעצמו והכפיל את התוצאה. 

באותה השעה, אחת הקבוצות שנמצאות בכושר הטוב בליגה בתקופה האחרונה, הפועל מרמורק רחובות, אירחה את בית"ר תל אביב רמלה. בדקה ה-13 אחד השחקנים שאחראים ליכולת הטובה של קבוצתו, בן מיזן, המשיך במומנטום והעלה את האדומים ליתרון. בדקה ה-49 עומר בוארון ניצל כדור עונשין מ-11 מטר כדי להשוות את התוצאה ולהחזיר את האורחים למשחק. בדקה ה-74 רז יצחק כבש והחזיר למארחים את היתרון. בדקה ה-88 נשרק פנדל נוסף, הפעם לזכות הרחובותיים. מיזן ניגש, דייק, השלים צמד אישי וחתם את הניצחון של קבוצתו. בתווך, רן וארתורי ראה את הכרטיס האדום נשלף לעברו.

במשחק נוסף, הפועל רמת גן אסי אירחה את הפועל איכסל עמאד. האורדונים היו הראשונים שעלו על לוח התוצאות, כשישראל ראש דייק מהנקודה הלבנה, לאחר שנשרק פנדל לזכותם. האורחים לא נבהלו ו-13 דקות לאחר מכן ציון צמח איזן בסיום מתפרצת מהירה בהובלת מוסא טראבין. בדקה ה-30 הצפוניים השלימו את המהפך, כשכדור נפלא של צמח חתך את כל הגנת ר"ג והגיע אל דייגו סליס, שמול השוער לא התרגש וכבש. בדקה ה-82 המארחים חזרו למשחק כשאזוצ'קו אוגו כבש בנגיחה וקבע שוויון בסיום. 

יתר התוצאות לפניכם:

הוסיפו תגובה