ב"ש תנסה להבטיח פלייאוף עליון

האדומים מהנגב יארחו במשחק המרכזי את הפועל חיפה, שרוצה גם כן להיכנס לשישייה הראשונה

מחר יצא לדרך המחזור ה-25 והלפני אחרון לעונה הסדירה בליגת ג'פניקה. במשחק שיפתח אותו מכבי חיפה תארח את בני סכנין. הירוקים הבטיחו כבר את מקומם בפלייאוף, אך עם זאת, הם איבדו את המקום השני בו היו וינסו לחזור למסלול הנצחונות כדי אולי להחזיר אותו לעצמם. מנגד, האורחים ניצחו בשבוע האחרון לאחר שלא הצליחו לעשות זאת במשך סיבוב שלם. כעת, הם יודעים שעליהם להמשיך וליצור רצף חיובי אם הם מעוניינים לצאת מאיזור הסכנה ולא להסתבך מתחת לקו האדום לקראת הפלייאוף התחתון.

בהמשך הערב, בני יהודה תל אביב תארח את הפועל קריית שמונה באצטדיון המושבה. הכתומים השלימו במהלך השבוע את משימתם להעפיל לחצי גמר גביע המדינה והם צפויים לבוא מעודדים, במטרה להמשיך את המומנטום החיובי ולהבטיח סופית את מקומם בפלייאוף העליון. לאורחים מהצפון אמנם יש סיכוי תיאורטי להשתלב גם כן בשישייה הראשונה, אך זה לא תלוי רק בהם והמשימה תהיה קשה. הם ינסו להתמקד יותר בלקחת את הנקודות ולפחות להתרחק מהתחתית לקראת הישורת האחרונה של הליגה.

כרבע שעה לאחר פתיחת המשחק במושבה, תיפגשנה מ.ס.ע אשדוד ומכבי תל אביב באצטדיון הי"א. הדרומיים רשמו במחזור האחרון משחק שלישי ברציפות ללא הפסד ומראים סימני התעוררות, במטרה לצאת מהמקום בו הם נמצאים כרגע, שמוביל בסיום העונה לירידת ליגה. מי שתתייצב מולם ותקשה על המשימה שלהם היא מוליכת הטבלה, שלא מפסיקה לשבור שיאים מדי שבוע כשהיא נמצאת בעונה פשוט נפלאה. עם זאת, השחקנים של ולדימיר איביץ' מציגים בתקופה האחרונה יכולת מעט פחות מרשימה מאשר בחלקים אחרים בעונה ולכן הם ירצו לבוא ולהזכיר לכולם מדוע הם עומדים בראש הטבלה בהפרש כל כך גדול.

במפגש שינעל את יום המשחקים תארח מכבי נתניה את בית"ר ירושלים. היהלומים הספיקו במהלך השבוע האחרון גם להבטיח את מקומם בפלייאוף העליון, שני מחזורים לסיום העונה הסדירה, וגם להעפיל לשלב חצי גמר גביע המדינה לראשונה מאז 2014. השחקנים של סלובודן דראפיץ' ושי ברדה נמצאים בכושר נהדר וינסו להמשיך אותו גם במשחק הזה מול הקהל הביתי. המשימה לא צפויה להיות פשוטה כלל, מכיוון שמולם תתייצב הקבוצה מהבירה, שמצידה חולמת עדיין להתברג בין ששת הראשונות ולקחת חלק במשחקי הפלייאוף של החלק העליון של הטבלה. האורחים יודעים שעל מנת לעשות זאת, שום תוצאה מלבד ניצחון לא יכולה לבוא בחשבון.

ביום ראשון המחזור ימשיך עם שני מפגשים נוספים. במוקדם מביניהם, הפועל רעננה תארח באצטדיון רמת גן את הפועל חדרה. שתי הקבוצות נמצאות בתקופה לא טובה ולשתיהן מטרות חשובות. המארחים ממקומים ארבע נקודות בלבד מעל הקו האדום כשבמאזנם שני הפסדים בשלושת המחזורים האחרונים, הם יודעים שהפסד נוסף עלול לסבך אותם ולקרב אותם לאיזור הסכנה. האורחים אמנם הצליחו לעלות שלב בגביע במהלך השבוע האחרון, מה שעשוי לגרום להם להגיע מעודדים למפגש, אך הם יודעים שמוקמם בפלייאוף העליון בסכנה ועם חמישה הפסדים בששת משחקיהם האחרונים, הם חייבים לקחת את הנקודות האלו על מנת לשמור על המקום השישי, בו הם נמצאים כעת.

מאוחר יותר באותו הערב, הפועל תל אביב תארח את מכבי פתח תקווה. שתי הקבוצות ממוקמות בצמוד האחת לשנייה ועם מספר נקודות זהה. המפגש הזה צפוי להיות נקודת מפנה בשביל כל אחת מהן. זו שתצליח לקחת את שלוש הנקודות, תתרחק בעזרתן מעט מהקו האדום, ממנו הן נמצאות כרגע במרחק של שלוש נקודות בלבד. מצד שני, זו שתפסיד עלולה למצוא את עצמה קרובה מאוד לשם, מצב אליו אף אחת מהן לא מעוניינת להגיע, בעיקר לאור ההתעוררות שסכנין ואשדוד מציגות בתקופה האחרונה.

ביום שני יושלם המחזור כאשר יתקיים המשחק המרכזי בין הפועל באר שבע להפועל חיפה באצטדיון טוטו טרנר. לשתי הקבוצות מטרה זהה והיא לקחת חלק במשחקי הפלייאוף העליון. האדומים מהנגב הצליחו בשבועות האחרונים לעשות צעד מאוד משמעותי לשם והם יכולים כבר במחזור הזה להבטיח את מקומם שם. הם יודעים שכל שעליהם לעשות הוא לקחת את הנקודות במשחק הביתי החשוב הזה. האורחים לעומת זאת, נמצאים בעמדה פחות טובה וכל תוצאה מלבד ניצחון עלולה להרחיק אותם באופן משמעותי מהמטרה. השחקנים של שרון מימר מחזיקים במאזן שלילי של שמונה משחקים רצופים ללא ניצחון ואם הם לא יקטעו אותו הם יתרחקו מהחלום לקחת חלק בין ששת הראשונות.

הוסיפו תגובה