ב"ש עלתה למקום החמישי

צמד לזריהן בניצחון של האדומים על בית"ר

הערב הושלם המחזור ה-23 בליגת ג'פניקה עם המשחק המרכזי, בו הפועל באר שבע אירחה באצטדיון טוטו טרנר את בית"ר ירושלים לקרב בו שתיהן רצו להתקרב/להיכנס לשישייה הראשונה לקראת חלוקת הליגה. השתיים הגיעו אל המפגש כאשר מפרידות ביניהן שלוש נקודות והן נמצאות צמודות האחת לשנייה בטבלה.

לא עברו חמש דקות וכבר קיבלנו שער במשחק, היה זה ניב זריהן שכבש מקרוב. הצהובים התעשתו מהר ובדקה ה-19 אנז'-פרדי פלומה השתלט על כדור בתוך הרחבה והשווה את התוצאה. הקבוצות ירדו לחדרי ההלבשה בתוצאת תיקו, אך למחצית השנייה האדומים יצאו טוב יותר. תחילה, חנן ממן ניצל כדור עונשין מ-11 מטר כדי להחזיר להם את היתרון ובהמשך זריהן השלים צמד, השלישי שלו במדי ב"ש מול בית"ר והגדיל את התוצאה. השחקנים של ברק בכר הצליחו לשמור את היתרון הזה עד לסיום, בו לקחו את שלוש הנקודות ועלו עד למקום החמישי.

המפגשים מול הירושלמיים עושים טוב לדרומיים בכלל ולזריהן בפרט: האדומים מהנגב ניצחו 15 משחקים מתוך 20 המפגשים האחרונים בין השתיים וביתר סיימו בתוצאת תיקו. החלוץ כבש בשנתיים האחרונות מול הבית"רים ארבעה שערים מתוך שבעה איומים, כאשר נגד שאר הקבוצות הוא אפילו ללא שער אחד וזאת מתוך 27 איומים.

תמונה ראשית: חיים בן דוד, אתר "ישראל ספורט"

הוסיפו תגובה