פ"ת תנסה לעלות מעל הקו האדום

המלאבסים יתארחו אצל בית"ר ת"א במסגרת המחזור ה-23, קטמון וכפ"ס יקוו למעידה של נצרת עילית

המחזור ה-23 בליגה הלאומית יצא מחר לדרך עם חמישה מפגשים אשר יערכו במקביל. הפועל פתח תקווה, שפתחה את העונה במינוס של 11 נקודות, תתארח אצל בית"ר תל אביב רמלה, כאשר לאחר שטיפסה במעלה התחתית לאורך תקופה, השבוע יש לה סוף סוף הזדמנות לעלות אל מעל הקו האדום והיא לא תרצה לוותר עליה. באותה השעה, הפועל קטמון ירושלים תארח באצטדיון טדי את הפועל מרמורק רחובות. למארחים יש הזדמנות לחזור למקום הראשון, בו היו לאורך רוב שלבי העונה והם יודעים שבשביל לעשות את זה, הם יצטרכו לעשות את העבודה מצידם ולקחת את שלוש הנקודות מול הקהל הביתי.

עוד במקביל, הפועל עירוני אשקלון תארח את סקציה נס ציונה לקרב צמרת, בו תהיה לה אפשרות להיצמד לשני המקומות הראשונים, אשר מובילים לליגת ג'פניקה, אם תצא מהמשחק הזה כשידה על העליונה. בשני המפגשים הנוספים שיערכו מחר, הפועל רמת גן אסי תארח את הפועל בני לוד רכבת ומכבי אחי נצרת תצא למשחק חוץ באצטדיון הברפלד אצל הפועל ראשון לציון.

ביום שני יושלם המחזור עם שלושה משחקים נוספים. במוקד, הפועל נצרת עילית תנסה לשמור על המקום הראשון כשתארח את הפועל עכו. האדומים שמטו נקודות במשחקם האחרון והם יודעים שאם זה יקרה פעם נוספת, הם עלולים לאבד את הפסגה. מי שתנסה להיצמד אליהם היא הפועל כפר סבא, שתתארח אצל הפועל איכסל עמאד. הירוקים לא ניצלו את איבוד הנקודות של מוליכת הטבלה במחזור האחרון והם יקוו לאחת כזו נוספת, כדי הפעם לא לפספס את ההזדמנות להתקרב. במפגש הנוסף, הפועל ניר רמת השרון תארח את הפועל עפולה.

תמונה ראשית: עמוד הפייסבוק הרשמי של הפועל פתח תקווה

הוסיפו תגובה