מכבי חיפה תארח את הפועל ת"א במשחק המרכזי

המחזור ה-21 יצא מחר לדרך: ב"ש ונתניה בקרב על הפלייאוף, בני יהודה תנסה לשמור על המקום השני מול בית"ר

מחר יחל המחזור ה-21 בליגת ג'פניקה עם ארבעה משחקים. שניים מהם יפתחו אותו בשעה 16:00 וישוחקו במקביל. באחד, מכבי פתח תקווה תארח את הפועל רעננה. המלאבסים שברו במשחקם האחרון רצף של תשעה משחקים ללא ניצחון כאשר לקחו שלוש נקודות חשובות למאבקי התחתית באצטדיון דוחא, כעת הם ינסו ליצור מומנטום חיובי ולקחת את הנקודות גם במגרשם הביתי ובכך להתרחק מאיזור הסכנה. האורחים מצידם יגיעו מעודדים לאחר שניצחו את האלופה והראו יכולת מרשימה, אותה ינסו להביא גם למפגש הזה כדי אולי להשיג ניצחון חוץ ואפילו להתקרב למיקום ריאלי להתמודדות על מקום בפלייאוף העליון.

באותה השעה, מ.ס.ע אשדוד תארח באצטדיון הי"א את הפועל חדרה. המארחים יגיעו כשהם במקום האחרון בליגה ולאחר שביצעו מספר שינויים, גם בעמדת המאמן וגם בסגל השחקנים, ויקוו לצאת לדרך חדשה כדי לא להיכנס לבור עמוק מדי, ממנו יהיה להם קשה לצאת בהמשך כל עוד היריבות שלהם לתחתית צוברות נקודות. האורחים אמנם יגיעו מהחלק העליון של הטבלה, אך במאזנם שני הפסדים רצופים וכרגע גם מקומם בפלייאוף העליון מוטל בספק. השחקנים של ניסו אביטן יהיו חייבים לחזור להציג את היכולת הטובה שהביאה אותם לאן שהגיעו אם הם מעוניינים להמשיך להשתייך לצמרת.

בשעה 18:30 משחק נוסף יצא לדרך ובו הפועל באר שבע תארח באצטדיון טוטו טרנר את מכבי נתניה. בין השתיים מפרידה כרגע נקודה אחת בלבד, לטובת הנתנייתיים, וניצחון של האדומים מהנגב יעזור להם לחלוף על פניהם. המאבק על כרטיס לפלייאוף העליון צמוד מאוד ושתיהן יודעות שכל תוצאה תשפיע. היהלומים התמודדו בשני המחזורים האחרונים מול יריבות ישירות על מיקום בחלק העליון של הטבלה ולא השכילו לנצח, כאשר נפרדו בתיקו מאופס בשני המקרים. כעת, ינסו הצהובים לקחת נקודות במשחק החוץ הקשה הזה, על מנת לא למצוא את עצמם מחוץ לשש הראשונות.

במפגש שיחתום את משחקי השבת, בני יהודה תל אביב תארח באצטדיון המושבה את בית"ר ירושלים. הכתומים נמצאים כרגע במקום השני בטבלה, אך יודעים שלא פחות מארבע קבוצות יכולות כבר במחזור הנוכחי לתפוס אותו על חשבונם. לכן, הם יהיו חייבים לקחת את שלוש הנקודות מול הקהל הביתי, אחרת יוכלו למצוא את עצמם אפילו בסכנת יציאה משש הראשונות, אשר תלכנה אל משחקי הפלייאוף העליון. הצהובים מהבירה מנגד, יגיעו לאחר ניצחון ביתי ראשון אחרי 124 ימים, דבר אשר עשוי לעודד אותם וביחד עם העובדה שאיבוד נקודות עלול לסבך אותם בתחתית, הם לא צפויים לעשות חיים קלים לשחקנים של יוסי אבוקסיס.

ביום ראשון יערכו שני משחקים נוספים במסגרת המחזור. במוקדם יותר מביניהם, הפועל קריית שמונה תארח את בני סכנין. המארחים יתייצבו למשחק כאשר במאזנם ארבעה משחקים רצופים ללא הפסד והם ינסו להמשיך את המומנטום החיובי ואולי אפילו להתקרב למקום שמספק כרטיס לפלייאוף העליון. האורחים לעומת זאת, במצב לא טוב, בעוד כעת הם ניצבים במקום הלפני האחרון, מתחת לקו האדום. בסוף השבוע שעבר הם החתימו את גיורגי דרסיליה כמאמן החדש שלהם והוא ינסו להוציא את העגלה מהבוץ כבר במשחק החוץ בראשון.

מאוחר יותר יפתח המשחק בין מכבי תל אביב להפועל חיפה באצטדיון נתניה. מוליכת הטבלה ממשיכה לשבור שיאים וכרגע הפער בפסגה עומד על 21 נקודות. הצהובים ינסו להמשיך ביכולת הנפלאה ולספק לקהל הביתה עוד משחק עם יכולת טובה ושלוש נקודות נוספות, שאולי אפילו יגדילו את הפער עוד. האורחים לעומת זאת, נמצאים בלב המאבק על מקום בפלייאוף העליון וכל נקודה חשובה להם. ביחד עם שחקני רכש חדשים אשר הגיעו במהלך השבוע, ינסו השחקנים של שרון מימר לעשות את מה שאף קבוצה לא הצליחה עדיין וזה לנצח את אלו של ולדימיר איביץ'.

ביום שני יתקיים המשחק המרכזי של המחזור באצטדיון סמי עופר, שם מכבי חיפה תארח את הפועל תל אביב. הירוקים סופרים כבר שלושה משחקים ללא כיבוש בכל המסגרות והם ינסו לשבור את הבצורת במגרשם הביתי מול הקהל שלהם, במטרה להתבסס בין שש הראשונות ולא למצוא את עצמם בסכנת יציאה מהחלק העליון של הטבלה בעקבות תוצאה לא טובה. האדומים מנגד, יתייצבו למפגש לאחר ניצחון חשוב שהשיגו במשחקם האחרון ויקוו להתחיל ליצור רצף חיובי אשר ירחיק אותם מהקו האדום, כאשר כעת הפער משם עומד על שש נקודות בלבד.

הוסיפו תגובה