שלושער לחוזז בניצחון הפועל חיפה

האדומים מהכרמל הביסו בחוץ את סכנין, שהמשיכה להסתבך. ניצחון לב"ש

היום יצא לדרך המחזור ה-19 בליגת ג'פניקה. במפגש שפתח אותו, בני יהודה תל אביב אירחה באצטדיון המושבה את מכבי נתניה. פאטוס בצ'יראיי הגיע פעמיים להזדמנויות טובות מול אמיליוס זובאס, אך לא הצליח להעלות את היהלומים ליתרון. גם גיא מלמד שחרר בעיטה טובה, אבל גם כן נתקל בעירנות מצד השוער הליטאי של הכתומים. בסיום, שתי הקבוצות לא מצאו את הרשת וחילקו ביניהן את הנקודות. בשביל המארחים זו הפעם השנייה ברציפות בה הם סיימו בתוצאה הזו, לאורחים זהו המשחק הראשון ללא שערים בכלל מאז המחזור התשיעי בעונה שעברה (אוקטובר 2017).

בשעה 18:00 החל משחק נוסף, בו בני סכנין אירחה את הפועל חיפה באצטדיון דוחא. המפגש הזה בין הקבוצות היה כולו חגיגה של איש אחד – מתן חוזז. הקשר, שכבש גם בהופעת הבכורה שלו במחזור שעבר, השלים שלושער בהופעה פשוט נהדרת. תחילה, הוא כבש שלוש דקות לפני הירידה למחצית, לאחר שראדו גינסארי שלח אותו והוא רץ עד השער. לא עברו יותר משלוש דקות והוא כבר הכפיל והשלים צמד. הפעם, המבשל היה נס זמיר. האדומים מהכרמל ירדו למחצית ביתרון מבטיח. בחלק השני של המשחק המגמה נמשכה – שוב גינסארי מצא את חוזז והקשר בעט כדור שהטעה את מחמוד קנדיל לאחר שפגע בשחקן הגנה שלו. לקינוח, מקסים פלקושצ'נקו קיבל כדור קרוב לרחבת ה-16, התקדם ללא הפרעה מצד הגנת המארחים, הניף את הרגל ובעט לפינת השער את הרביעי של החיפאים, שהשלימו בזכות הניצחון תשעה משחקים ללא הפסד. רצף נהדר לשחקנים של שרון מימר. המארחת לעומת זאת, לא הצליחה לנצח שוב, בפעם השמינית ברציפות, והמשיכה להסתבך בתחתית.

בשעה 18:15 החל גם המשחק בין מכבי חיפה להפועל רעננה באצטדיון סמי עופר. הירוקים שלטו לאורך רוב שלבי המשחק, אך לצערם הם תפסו את שוער האורחת, אסף צור, ביכולת נהדרת. גם האורחים, שהגיעו לפחות מצבי הבקעה, לא הצליחו לכבוש ובסיום שתי הקבוצות נפרדו בתיקו מאופס. המארחים פספסו הזדמנות להיצמד לבני יהודה, אשר ממוקמת שנייה בטבלה והאדומים מהשרון רשמו את משחקם התשיעי העונה ללא כיבוש.

במפגש שנעל את יום המשחקים, מכבי פתח תקווה אירחה באצטדיון המושבה את הפועל באר שבע. לא עבר זמן רב והאורחים עלו ליתרון, לאחר שאורן ביטון הגביה כדור טוב לרחבה ואריק סאבו עלה לנגיחה, אותה שלח פנימה. האדומים המשיכו בקצב הטוב שלהם וביטון הוסיף עוד בישול למאזנו עשרים דקות לאחר הראשון, הפעם הוא הכין לחנן ממן, שכבש את שער הבכורה שלו העונה. במחצית השנייה ממן השלים צמד, הפעם מהנקודה הלבנה וגם שער יפה של לירן רוטמן לא עזר למלאבסים, שהמשיכו עם הרצף השלילי שלהם, כאשר הם כעת כבר עם תשעה משחקים רצופים ללא ניצחון. השחקנים של ברק בכר מנגד, הצליחו לנצח לאחר שני הפסדי ליגה.

תמונה ראשית: עמוד הפייסבוק הרשמי של הפועל חיפה

הוסיפו תגובה