מכבי חיפה הנחילה לב"ש הפסד ליגה שני בטרנר

הירוקים ניצלו יתרון מספרי כדי להשלים ניצחון ליגה רביעי ברציפות לראשונה מאז מאי 2016

הערב נפתח המחזור ה-18 בליגת ג'פניקה. המשחק שהוציא אותו לדרך הפגיש את מכבי נתניה ומ.ס.ע אשדוד בשעה 16:00 באצטדיון של היהלומים. הצהובים תקפו הרבה במחצית הראשונה, אך לא השכילו לכבוש. בחלק השני הם הצליחו לבסוף לתרגם את השליטה לשער, כאשר גבי קניקובסקי קיבל מסירה ממוטי ברשצקי המחליף, הניף את הרגל ושלח בעיטה שטוחה לפינה הקרובה של יואב ג'ראפי. התוצאה נשמרה עד לסיום והמארחים לקחו את הנקודות. נתניה שמרה על שער נקי בפעם השלישית בארבעת המחזורים האחרונים, האורחת לא ניצחה אף מפגש ביניהן במסגרת הליגה מאז ספטמבר 2012.

בשעה 18:00 משחק נוסף החל ובו הפועל רעננה אירחה את בני יהודה תל אביב באצטדיון רמת גן. שתי הקבוצות לא הצליחו למצוא את השער ולבסוף נפרדו בתוצאת תיקו מאופסת וחילקו ביניהן את הנקודות. זהו משחק שמיני העונה שהאדומים לא כובשים וכמו כן, גם השמיני שהכתומים לא סופגים. למרות הנקודה הבודדת איתה יצאו מהמפגש, השחקנים של יוסי אבוקסיס הבטיחו לעצמם שבוע נוסף במקום השני.

הפועל חיפה אירחה את מכבי פתח תקווה באצטדיון סמי עופר למשחק שסיפק הכי הרבה שערים הערב. כבר לאחר ארבע דקות של משחק תאי בריבו העלה את המלאבסים ליתרון. האדומים מהכרמל לא התרגשו והצליחו לאזן את התוצאה בדקה ה-17 בזכות שער עצמי של עומר דנינו. רגע לפני הירידה למחצית, בן אז'ובל השלים את המהפך עם שער משלו. ארבע דקות מפתיחת החלק השני של המשחק, ראדו גינסארי הגדיל את היתרון ובדקה ה-72 מתן חוזז חתם את החגיגה עם בעיטה חופשית נהדרת, כאשר גם שער של בריבו, שהשלים צמד, בתוך תוספת הזמן, לא עזר לאורחים. המארחים רשמו משחק ליגה שמיני ברציפות ללא הפסד, פ"ת לעומת זאת, כבר שמונה מחזורים ללא ניצחון וזהו גם ההפסד השלישי ברצף שלהם.

הפועל חדרה אירחה את בני סכנין למשחק השני שהתקיים הערב באצטדיון נתניה. האורחים הם אלו שעלו ליתרון ראשונים, כאשר מתפרצת נפלאה שלהם הסתיימה בשער מקרוב של שלומי אזולאי, לאחר בישול של עלי אבו ריא. המארחת הצליחה להתאושש ולהשוות בדקה ה-69 כאשר כדור קרן שנכנס לרחבה לא הורחק טוב וירין פרץ הבקיע עם מספרת מתוך רחבת החמש. בדקה ה-70 מוחמד גאדיר ראה את הכרטיס הצהוב השני והורחק. חדרה ניצלה את היתרון המספרי ודובב גבאי, שנכנס כמחליף, התרומם להגבהה טובה ונגח יפה פנימה את שער הניצחון של קבוצתו, שגברה על סכנין בדיוק באותה תוצאה בה הסתיים המפגש ביניהן בסיבוב הקודם. הצפוניים עם משחק שביעי ברציפות ללא ניצחון.

במפגש שנעל את יום המשחקים, הפועל באר שבע אירחה את מכבי חיפה באצטדיון טוטו טרנר בשעה 20:30. בדקה ה-50 לואי טאהא ספג את הכרטיס הצהוב השני שלו והשאיר את הדרומיים בעשרה שחקנים. הירוקים לחצו ובסופו של דבר באו על שכרם – נטע לביא קיבל את הכדור על סף הרחבה, שלח בעיטה שפגעה בחאתם עבד אלחמיד והטעתה את אריאל הרוש בדרך לרשת. עמוק בתוך תוספת הזמן שלומי אזולאי הכפיל וחתם ניצחון רביעי ברציפות של הקבוצה מהכרמל, לראשונה מאז מאי 2016. ב"ש לעומת זאת, ספגה את הפסד הליגה הביתי השני מאז שהחלה לשחק באצטדיון טוטו טרנר.

הוסיפו תגובה