תיקו מאופס בין סכנין לבית"ר, ניצחון למכבי חיפה

הקהל הצהוב הגיע לדוחא לראשונה מאז 2016 ולא ראה שערים, הירוקים בין שש הראשונות

הערב נפתח המחזור ה-17 בליגת ג'פניקה. שתי הקבוצות שהוציאו אותו לדרך היו הפועל קריית שמונה והפועל תל אביב, שנפגשו באצטדיונה של הקבוצה הצפונית. המחצית הראשונה של המשחק הסתיימה ללא שערים. במחצית השנייה, מלך הבישולים של הליגה עד כה, ואלון אחמדי, הוסיף למאזנו אחד נוסף כאשר הכין לעידן נחמיאס והאחרון כבש את השער היחיד במשחק. בזכות התוצאה, המארחים הצליחו לקטוע רצף של שבעה משחקים ללא ניצחון ותומר קשטן חתם בכורה מוצלחת על הקווים מבחינתו. האדומים מצידם, עדיין לא הצליחו לחזור עם שלוש נקודות ממשחק חוץ והם המשיכו להסתבך בתחתית.

בשעה 18:00 החל משחק נוסף ובו הפועל חיפה אירחה באצטדיון סמי עופר את הפועל חדרה. כבר בדקות הפתיחה האורחים הצליחו לעלות ליתרון וזאת בזכות השער של מי שבישל שלושה במחזור הקודם והמשיך ביכולת הנהדרת גם הערב, אליאל פרץ. המארחים לא נבהלו והצליחו קצת לאחר פתיחת המחצית השנייה להשוות, עם שער של אלי אלבז, לאחר בישול של מקסים פלקושצ'נקו. בסיום, חלוקת נקודות בין השתיים. זהו תיקו שלישי ברציפות של הכרישים, החדרתיים פספסו הזדמנות לעלות, לפחות זמנית, למקום השני.

כרבע שעה לאחר פתיחת המשחק בחיפה, יצא לדרך באצטדיון המושבה גם המפגש בין מכבי פתח תקווה למכבי חיפה. הירוקים שיחקו יותר טוב במחצית הראשונה ועם פתיחת החלק השני באו על שכרם: סינטיהו סלליך עשה דאבל פס נהדר עם שון וייסמן, בסופו מצא את עצמו בתוך הרחבה ובעט בעיטה מדויקת פנימה. כמה דקות עברו והאורחים קיבלו בעיטה חופשית ממצב נוח. ניקיטה רוקאביצה ניגש לבעוט אותה וסובב באומנות לרשת. המלאבסים ניסו לחזור למשחק, תומאש סיבוק כבש בנגיחה ונתן להם קצת תקווה, אך זה לא הספיק והתוצאה נשמרה כך עד לסיום, בו הם רשמו משחק שביעי ברציפות שלא הצליחו לצאת ממנו עם שלוש נקודות. החיפאים לעומת זאת, השלימו ניצחון שלישי ברציפות.

במפגש שנעל את יום המשחקים, בני סכנין אירחה באצטדיון דוחא את בית"ר ירושלים. האוהדים מהבירה הגיעו לראשונה מאז מאי 2016 לאצטדיון של האדומים, אך לצערם הם לא ראו שערים ושתי הקבוצות נפרדו כשהן יוצאות עם נקודה לכל אחת לאחר תיקו מאופס. מבחינת המארחים, זוהי הפעם הראשונה בה הם שומרים על רשת נקייה מאז המחזור העשירי. מצד האורחים, הם סופרים כבר שישה משחקים ללא הפסד ויכולים להיות מעודדים לפחות מזה למרות המשחק העקר.

תמונה ראשית: ליאת אבשלומי, אתר "ישראל ספורט"

הוסיפו תגובה