מכבי ת"א-נתניה במשחק המרכזי

המחזור ה-17 בליגת ג'פניקה יצא מחר לדרך, בני יהודה וב"ש בקרב על המקום השני

מחר יצא לדרך המחזור ה-17 בליגת ג'פניקה עם ארבעה משחקים. במפגש המוקדם ביותר מביניהם תארח הפועל קריית שמונה את הפועל תל אביב. הצפוניים סופרים כבר שבעה משחקים ללא ניצחון וכעת, כאשר תומר קשטן נמצא על הקווים בהופעת הבכורה שלו כמאמן הקבוצה העונה, הם ינסו לעשות זאת באצטדיונם הביתי. מולם יתייצבו האדומים, אשר השיגו במשחקם האחרון את נצחונם הראשון מאז המחזור השני והשחקנים של אופיר חיים ינסו לצאת לדרך חדשה וליצור מומנטום חיובי בדרך לבריחה מהתחתית המסוכנת.

עם סיום המשחק בקריית שמונה משחק נוסף יחל ובו הפועל חיפה תארח את הפועל חדרה באצטדיון סמי עופר. המארחים רשמו במחזור האחרון משחק שישי ללא הפסד והם מציגים יכולת משכנעת לאחרונה. זוהי הדמנות בשבילם להוכיח שהם שייכים לצמרת ולעשות צעד חשוב בדרך להתברגות במקום שמוביל לפלייאוף העליון. מנגד, האורחים השיגו ביום ראשון את נצחונם הגדול ביותר העונה והראשון מאז המחזור השמיני. השחקנים של ניסו אביטן יקוו לחזור ליצור רצף חיובי דווקא במשחק החוץ הקשה בחיפה.

כרבע שעה לאחר שריקת הפתיחה בחיפה, יצא לדרך גם המשחק בין מכבי פתח תקווה למכבי חיפה באצטדיון המושבה. המלאבסים לא נראים טוב בתקופה האחרונה, הם יצאו ממשחק עם שלוש נקודות בפעם האחרונה במחזור העשירי והם יקוו לעשות זאת במפגש עם הקבוצה אותה ניצחו בחוץ בסיבוב הקודם. הירוקים לעומת זאת, מציגים שיפור ביכולתם במשחקיהם האחרונים והם ינסו להביא אותו לידי ביטוי גם במפגש מול השחקנים של אלישע לוי כדי להמשיך לצבור נקודות ולברוח מהתחתית.

במפגש שיחתום את משחקי השבת תארח בני סכנין את בית"ר ירושלים באצטדיון דוחא. האוהדים הצהובים צפויים להגיע למגרש הצפוני לראשונה מאז מאי 2016 לאחר שבמשך תקופה הדבר לא הורשה להם. הם ללא ספק יקוו שזה יסתיים כמו בפעם האחרונה שהיו שם, אז הקבוצה מהבירה חגגה עם 1-5 על הצפוניים. האדומים נמצאים כעת מתחת לקו האדום ושום תוצאה מלבד ניצחון לא באה מבחינתם בחשבון, שכן הם נמצאים ברצף שלילי של חמישה משחקים בהם ללא.

ביום ראשון יתקיימו שני משחקים נוספים במסגרת המחזור. במוקדם יותר מביניהם מ.ס.ע אשדוד תצא למשחק חוץ מול הפועל רעננה באצטדיון רמת גן. המארחים נמצאים במרחק של ארבע נקודות מהקו האדום והם יודעים שזה גבולי. לכן, הם ינסו להשיג את נצחונם החמישי העונה בכדי לשמור את עצמם מחוץ לאיזור הסכנה. האורחים לעומתם, מסובכים יותר והם מסתכלים על כל הליגה מהמקום האחרון בו הם ממוקמים. יובל נעים יקווה להשיג ניצחון ראשון מאז משחק הבכורה שלו על הקווים של הדרומיים בתקווה לצאת לדרך חדשה.

מאוחר יותר באותו היום, בני יהודה תל אביב תארח באצטדיון המושבה את הפועל באר שבע. המשחק בין הכתומים לאדומים הם קרב ישיר על המקום השני, שכן ביניהן מפרידה נקודה אחת בלבד לטובת המארחים. השחקנים של יוסי אבוקסיס לא הצליחו לנצח בשני משחקים הליגה האחרונים שלהם והם ינסו לעשות זאת מול אלו של ברק בכר על מנת לברוח להם במעלה הטבלה. הדרומיים אמנם כן ניצחו במשחקם האחרונה, אך הם מציגים לאחרונה יכולת לא משכנעת והם יצטרכו להתעלות עליה אם הם מעוניינים לחזור עם שלוש נקודות מהמפגש הזה.

ביום שני ינעל את המחזור המשחק המרכזי בו מכבי תל אביב תארח את מכבי נתניה. המארחים נראים נפלא כבר לאורך העונה כולה עד כה והם ירצו להמשיך באותו האופן כדי לא לספוג את הפסד הבכורה שלהם ולשמור את העמודה הזו עם הספרה 0 ואת יתר הליגה רחוקה מהם לקראת משחקי הפלייאוף. מן העבר השני, גם היהלומים נראים לא רע לאחרונה והם סופרים הפסד אחד בלבד בשישה משחקים. השחקנים של סלובודן דראפיץ' ושי ברדה יקוו להיות הראשונים להכניע את אלו של ולדימיר איביץ'.

הוסיפו תגובה