מכבי ת"א-ב"ש במשחק המרכזי

המחזור ה-15 יפתח מחר והאדומים מהנגב ינסו לצמצם את הפער מהמוליכה

מחר יצא לדרך המחזור ה-15 בליגת ג'פניקה עם שלושה משחקים, הוא ימשך ברביעי עם שלושה נוספים ויחתם בחמישי עם המפגש בין הפועל חדרה לבית"ר ירושלים. שני מפגשים יפתחו אותו, אחד מהם יהיה בין מכבי פתח תקווה לבני יהודה תל אביב באצטדיון המושבה. הכתומים ממוקמים שניים בטבלה והם ירצו לשמור על המצב כך ולא לתת להפועל באר שבע ולהפועל חדרה להתקרב. כדי לעשות זאת, הם יצטרכו להמשיך את המומנטום ממשחק הליגה האחרון ומעליית השלב בגביע ולנצח במשחק החוץ הקשה הזה מול המלאבסים, שמצידם מחפשים שלוש נקודות ראשונות לאחר לא פחות מארבע תוצאות תיקו רצופות.

המשחק השני שיפתח באותה השעה יפגיש באצטדיון דוחא את בני סכנין ומכבי נתניה. המארחים רחוקים נקודה אחת בלבד מהקבוצה שמתחת לקו האדום וכל מעידה שלהם עלולה לסבך אותם במאבקי התחתית הצמודים. לכן, הם יחפשו ניצחון ראשון אחרי שלושה משחקים ללא. הצהובים אמנם במצב טוב יותר וממוקמים כרגע בחלק העליון של הטבלה, אך הם מתקשים לשמור על יציבות מפתיחת העונה. השחקנים של סלובודן דראפיץ' ושי ברדה יקוו לנצח את משחק החוץ הזה ולעלות על מסלול של נצחונות כדי להמשיך להשתייך לצמרת לקראת החלוקה לפלייאוף שתקרה בסיום הסיבוב הנוכחי.

בשעה 21:00 באותו הערב יתקיים המשחק המרכזי של המחזור בין מכבי תל אביב להפועל באר שבע באצטדיון נתניה. שתי הקבוצות יגיעו מעודדות לאחר עליות לשלב הבא בגביע המדינה ברגעים האחרונים של המשחקים שלהן ובאופן דרמטי, אך ההבדלים ביניהן ניכרים: הצהובים הפגינו ווינריות כאשר הצליחו בעשרה שחקנים לכבוש בתוך תוספת הזמן של המשחק ולנצח בטדי את בית"ר ירושלים במשחק לא פשוט בכלל, ואילו האדומים התקשו מאוד מול קבוצה מהליגה הלאומית ונזקקו ל-120 דקות של משחק כדי לכבוש את השער המכריע שהעלה אותם. כעת, במפגש החוץ מול המוליכה, ינסו השחקנים של ברק בכר לשפר את המחץ שלהם ולצמצם מעט את הפער הגדול מאוד בפסגה כדי אולי להשאיר תקווה להמשך בנוגע למאבק האליפות.

ברביעי, כאמור, שלושה מפגשים נוספים יערכו כאשר הראשון יביא את הפועל רעננה להתארח אצל הפועל קריית שמונה. שתי הקבוצות ממוקמת במרכז הטבלה עם הבדל של נקודה אחת בלבד ביניהן, לטובת הפועל רעננה. המשחקים הקרובים של כל אחת מהן יכריעו מי תשתייך לחלק העליון של הטבלה ומי לתחתון. לכן, השתיים תילחמנה על כל נקודה וצפוי קרב מסקרן בסופו יוכרע האם האדומים מהשרון יפתחו פער על הצפוניים או שמא שחקניו של חיים סילבס יצאו מהמשחק הביתי כשידם על העליונה ויחליפו מקומות בטבלה עם האורחת.

כשעה לאחר מכן, הפועל חיפה תארח את הפועל תל אביב. לאדומים מהכרמל נקטעה תקופה נהדרת עם הדחה מאכזבת מהגביע וזאת לאחר שבעונה הקודמת הם היו אלו שזכו במפעל. כעת, הם ינסו לפצות על כך באמצעות המשך המומנטום הטוב בליגה והשתייכות לחלק העליון של הטבלה. האורחים מנגד, יגיעו למפגש כשהם מסתכלים על כל הליגה מלמטה והם צפויים להילחם בכל כוחם על הנקודות, אחרת הם ימשיכו להסתבך ולראות את הליגה בורחת להם.

בשעה 21:00 משחק נוסף יחל, בו מ.ס.ע אשדוד תארח באצטדיון הי"א את מכבי חיפה. המארחים רשמו כבר שלושה משחקים ללא ניצחון, הם ממוקמים מתחת לקו האדום והם בהחלט לא ירצו לשמוט את הנקודות גם במשחק הבית החשוב הזה ולתת לקבוצות שמעליהם לברוח. מן העבר השני, הירוקים גם כן בתקופה לא טובה והם נמצאים במרחק של שלוש נקודות בלבד מהם, הפסד במפגש הזה עלול לסבך אותם ולקרב אותם לאיזור הסכנה. זה יהיה משחק הבכורה של מרקו בלבול על הקווים של הירוקים במסגרת הליגה מאז הגיע והוא יקווה לפתוח ברגל ימין.

בחמישי המחזור יחתם עם המפגש בין הפועל חדרה לבית"ר ירושלים באצטדיון נתניה. לאחר פתיחת עונה נפלאה, לאחרונה המארחים בתקופה לא טובה והם כבר שישה משחקים ללא ניצחון, מה שהוריד אותם עד למקום הרביעי. מול הקהל הביתי ינסו השחקנים של ניצחון אביטן לשבור את הרצף השלילי ולהמשיך להתבסס בצמרת. מנגד, הצהובים מהבירה יגיעו לאחר הדחה מאכזבת בגביע ואמנם בליגה הם הצליחו לעלות מעל הקו האדום, אך הם עדיין עמוק בתוך איזור הסכנה ומעידה הכי קטנה שלהם עלולה לסבך ולהוריד אותם שוב להיות בין שתי האחרונות.

 

הוסיפו תגובה