מכבי חיפה נגד מכבי ת"א במשחק המרכזי

המחזור ה-14 שיחל מחר יוציא לדרך את הסיבוב השני בליגת ג'פניקה

הסיבוב הראשון בליגת ג'פניקה הסתיים ומחר השני יחל עם ארבעה משחקים במסגרת המחזור ה-14, שימשך עם שניים נוספים בראשון והמשחק המרכזי בשני. במפגש הראשון בשבת, הפועל תל אביב תארח את הפועל חדרה באצטדיון המושבה. המארחים צללו במחזור הקודם למחזור האחרון בטבלה ואם הם לא יתחילו להוסיף נצחונות למאזנם, שכרגע עומד על אחד בודד, הם עשויים למצוא את עצמם בסכנת חזרה לליגה הלאומית לאחר עונה אחת בלבד. מנגד, העולה השנייה מליגת המשנה, התחילה את העונה טוב יותר ולכן היא ממוקמת בצמרת הטבלה, אך גם היא חווה תקופה לא טובה ותקווה לחזור לצבור נקודות בקצב הטוב של מחזורי הפתיחה.

בשעה 18:00 יחל המשחק בין הפועל רעננה לבני סכנין באצטדיון רמת גן. שתי הקבוצות ממוקמות בתחתית הטבלה, לשתיהן מספר נקודות זהה (14) והן רחוקות שתי נקודות בלבד מזו שמתחת לקו האדום. כל אחת מהן יודעת שניצחון יעזור לה להתרחק מאיזור הסכנה ולעומת זאת, הפסד עלול לסבך אותה בתחתית.

רבע שעה לאחר פתיחת המשחק בר"ג, משחק נוסף יצא לדרך ובו מכבי נתניה תארח את הפועל חיפה. הצהובים זוכרים היטב את המפגש הקודם עם האדומים מהכרמל במחזור פתיחת העונה, בו הם הובסו בסמי עופר, ומעבר לרצון להישאר בחלק העליון של הטבלה ולהתבסס בו, הם לבטח ירצו להחזיר מכבודם מול הקבוצה שכבשה חמישייה לרשת שלהם בסיבוב הקודם. מנגד, הכרישים יגיעו בכושר מצוין, כאשר הם כבשו עשרה שערים בשלושת המשחקים האחרונים שלהם וניצחו בשניים מהם. השחקנים של שרון מימר ינסו להמשיך את המומנטום גם במשחק החוץ הקשה הזה.

במפגש שינעל את משחקי השבת, הפועל באר שבע תארח את הפועל קריית שמונה באצטדיון טוטו טרנר. האלופה תגיע לאחר שלוש תוצאות תיקו ותקווה לשבור את הרצף הזה עם שלוש נקודות מול הקהל הביתי, כדי להתקדם בצמרת. מן העבר השני, הצפוניים אמנם חזרו מפיגור לשוויון דרמטי במשחקם האחרון, אך הם מציגים יכולת פושרת לאחרונה ובעוד הם ממוקמים כעת במרכז הטבלה, כל תוצאה מעכשיו תקבע האם הם יהיו קבוצה של החלק העליון או של התחתון.

ביום ראשון כאמור, ישוחקו שני משחקים נוספים. במוקדם מביניהם, בני יהודה תל אביב תארח את מ.ס.ע אשדוד. הכתומים יתייצבו למשחק לאחר הפסד ביתי למוליכת הטבלה והם יקוו לחזור למסלול הנצחונות כדי לבסס את עצמם במקום השני בטבלה. הפסד והם עלולים לאבד אותו. הדרומיים לעומת זאת, רחוקים נקודה אחת בלבד מהקו האדום והם יודעים שכל איבוד של נקודות יכול להיות קריטי ולהוריד אותם אל המקום שמוביל לליגה הלאומית.

מאוחר יותר באותו הערב, בית"ר ירושלים תארח את מכבי פתח תקווה באצטדיון טדי. מעודדים מניצחון החוץ על הפועל ת"א והעלייה מהמקום האחרון, יגיעו הצהובים במטרה ברורה והיא לנצח מול הקהל הביתי כדי להמשיך לטפס בטבלה ולצאת מאיזור הסכנה. המלאבסים, אחרי שלוש תוצאות תיקו רצופות ושבע סך הכל העונה, ירצו לחזור לנצח, דבר שהם לא הצליחו לעשות מאז המחזור העשירי.

בשני ינעל המחזור עם המשחק המרכזי, בו מכבי חיפה תארח את מכבי תל אביב באצטדיון סמי עופר. אחרי שהצליחו לנצח במחזור ה-12 וקיוו לצאת לדרך חדשה, ספגו הירוקים שער דרמטי בדקות הסיום במשחקם הביתי האחרון ובכך השלימו שישה משחקים בהם לא לקחו נקודות מול הקהל הביתי. דווקא מול מוליכת הטבלה, ינסו השחקנים של איתי מרדכי לשבור את הרצף השלילי הזה. בצד של האורחים, הצהובים יתייצבו למפגש לאחר סיבוב ראשון ללא הפסד וכשהם מובילים את טבלת הליגה בהפרש של 11 נקודות מהמקום השני. המטרה שלהם היא להמשיך במגמה הנוכחית ולא לתת לאף אחת מהקבוצות האחרות להתקרב, דבר אשר תלוי אך ורק בהם.

הוסיפו תגובה