הפועל ת"א ובית"ר בקרב בין נועלות הטבלה

האדומים והצהובים ינסו להיחלץ מהמצב אליו נקלעו אחת על חשבון השנייה. עוד במחזור ה-13: קרב גם בין שתי הראשונות

המחזור ה-13 בליגת ג'פניקה יצא מחר (שבת) לדרך עם ארבעה משחקים ויושלם עם שניים נוספים בראשון והמשחק המרכזי בשני. במפגש שיפתח אותו, מכבי חיפה תארח בסמי עופר את הפועל קריית שמונה. הירוקים לא ניצחו בביתם מאז המחזור השני, ואז זה היה גם הפעם היחידה בה הם לקחו את מלוא הנקודות באצטדיונם הביתי וכעת, הם יקוו לחבר ניצחון שני ברציפות, מול הקהל שלהם. האורחים באים גם כן לא במצב מזהיר, שכן הם רושמים כבר שלושה הפסדים ברצף והשחקנים של חיים סילבס ינסו לעצור את כדור השלג.

עם סיום המשחק בחיפה, תישרק שריקת הפתיחה למפגש בין מ.ס.ע אשדוד למכבי פתח תקווה באצטדיון הי"א. יובל נעים עמד על הקווים של המארחים כבר פעמיים וראה את חניכים מביאים את שלוש הנקודות בפעם הראשונה וסופגים תבוסה בשנייה. כעת, יקווה המאמן החדש של הדרומיים להטות את מאזנו לצד החיובי מול הקהל הביתי באשדוד. מן העבר השני, המלאבסים יגיעו לאחר תקופה לא טובה בכלל, בה הצליחו לכבוש רק שני שערים בששת משחקיהם האחרונים ובמאזנם ניצחון בודד בשמונה התמודדויות. גם הם ירצו לשנות את המומנטום השלילי ולכן צפוי משחק מסקרן בין שתי הקבוצות.

בשעה 18:15 משחק נוסף יחל, בו האלופה הפועל באר שבע תארח באצטדיון טוטו טרנר את בני סכנין. האדומים מהנגב שמטו בשני המשחקים האחרונים שלהם יתרון וסיימו בחלוקת נקודות פעמיים. אם הם מעוניינים להשתייך לצמרת הגבוהה הם יהיו חייבים להתחיל לשמור על הנקודות, בטח כשמדובר במשחק ביתי. מנגד, לאחר שפתח את הקדנציה שלו כמאמן האורחים עם ניצחון, ראה עמיר תורג'מן את חניכיו יורדים מנוצחים במשחק האחרון. באחד המגרשים הקשים בליגה, ינסו חניכיו להחזיר את המאזן שלו להיות חיובי.

במפגש שינעל את יום המשחקים, המוליכה מכבי תל אביב תצא למשחק חוץ מול השנייה בטבלה בני יהודה תל אביב באצטדיון המושבה. שתי הקבוצות מציגות יכולת נפלאה מפתיחת העונה ולא בכדי הן ממקומות היכן שהן. מלך שערי הליגה עד כה, ירדן שועה, ינסה להמשיך בכושר הכיבוש המרשים שלו גם מול הצהובים ואולי גם יצליח להנחיל להם את הפסדם הראשון העונה. ניצחון של הכתומים יצמצם את הפער בפסגה לחמש נקודות בלבד, אך אם שחקניו של ולדימיר איביץ' יהיו אלו שיקחו את הנקודות, הם עשויים לברוח לליגה עם פער שיהיה קשה לסגור.

כאמור, ביום ראשון יתקיימו שני משחקים נוספים. במוקדם מביניהם, הפועל רעננה תארח את הפועל חיפה. לאחר הניצחון על בית"ר ירושלים, השחקנים של קורצקי לא השכילו לכבוש במשחקם האחרון, יצאו עם נקודה אחת בלבד ופספסו הזדמנות לברוח מהתחתית. עכשיו, הם ינסו לכפר על כך עם ניצחון מול האדומים מהכרמל. מן העבר השני, שחקניו של שרון מימר יגיעו למפגש מעודדים אחרי שבוע טוב מבחינתם, בו ניצחו בדרבי וחזרו מפיגור מול האלופה בצורה מרשימה והם ינסו גם כן ללכת על כל הקופה.

בשעה 20:15 מכבי נתניה תארח את הפועל חדרה. אחרי שתי תוצאות תיקו, ינסו הצהובים לחזור למסלול הנצחונות מול הקהל הביתי ולהוכיח שהם משתייכים לחלק העליון של הטבלה. האדומים יגיעו גם כן לאחר שני משחקים ללא הכרעה, אך בשונה מהמארחים, אצלם הם לא הגיעו לאחר רצף נצחונות והם מאוד ירצו לשחזר את היכולת מפתיחת העונה, אותה הם מתקשים להציג לאחרונה.

בשני, המשחק המרכזי של המחזור יפגיש באצטדיון המושבה את שתי האחרונות בטבלה – הפועל תל אביב ובית"ר ירושלים. האדומים הם הקבוצה היחידה בליגה עם ניצחון בודד והם יגיעו למפגש לאחר שש תוצאות תיקו מאופסות בתשעה משחקים. למרות שהצליחו להראות התעוררות מסוימת מאז הגעתו של אופיר חיים, הם עדיין לא מצליחים לתרגם אותה לשערים ונצחונות והם יקוו לעשות את זה מול נועלת הטבלה. הצהובים מהבירה במצב בו פשוט אסור להם להפסיד, הם במקום האחרון ובמאזנם תשע נקודות בלבד. הקבוצה שספגה הכי הרבה העונה (26) תתארח אצל זו שכבשה הכי מעט (6) ומסקרן יהיה לראות כיצד המפגש הזה יסתיים.

הוסיפו תגובה