אשקלון תנסה להתמקם במקום השני על חשבון כפ"ס

הדרומיים ירצו להמשיך ביכולת הנהדרת מהתקופה האחרונה ולקוות למעידה של הירוקים. קטמון תנסה לחזור לנצח מול איכסל

מחר יצא לדרך המחזור ה-14 בליגה הלאומית עם חמישה מפגשים במקביל, כאשר הוא יושלם בשני עם שלושה נוספים. הפועל עירוני אשקלון מציגה יכולת נהדרת לאחרונה ולאחר ניצחון על מוליכת הטבלה במשחקה האחרון, היא תנסה מול הפועל ניר רמת השרון להמשיך להיות הקבוצה היחידה בליגה עם הפסד בודד ואולי גם לקחת מהפועל כפר סבא את המקום השני. באותה השעה, הירוקים ינסו לשמור על מקומם מול מכבי אחי נצרת באצטדיון עילוט. לקבוצה מהשרון יש כבר שני נצחונות ברצף והם ינסו להמשיך במומנטום החיובי ולהישאר במקום שמוביל בסוף העונה לליגה הבכירה. 

עוד במקביל, הפועל נצרת עילית תצא למשחק חוץ מול הפועל רמת גן אסי. השחקנים של ירון הוכנבוים מעדו במחזור האחרון ופספסו הזדמנות להיצמד לראשונות בטבלה. כעת, הם יקוו לחזור למסלול במשחק החוץ הקשה מול האורדונים, שמצידם מציגים יכולת טובה לאחרונה, עם שני נצחונות בשלושה משחקים והם לא צפויים לעשות לצפוניים חיים קלים. עוד במשחקי שישי: הפועל מרמורק רחובות תארח את הפועל ראשון לציון והפועל בני לוד רכבת תארח את בית"ר תל אביב רמלה.

בשני כאמור, שלושה משחקים נוספים יתקיימו וינעלו את המחזור. במוקד, המוליכה הפועל קטמון ירושלים תחזור לטדי, שם תארח את הפועל איכסל עמאד. המארחים מהבירה ספגו את הפסדם השני העונה במשחק האחרון והם חייבים לחזור למסלול הנצחונות אם הם מעוניינים להשאיר את יתר הקבוצות רחוקות מהם. האורחים לעומת זאת, ממוקמים מקום אחד בלבד מעל הקו האדום, בהפרש של שתי נקודות. הפסד והם עלולים להסתבך. במקביל, הפועל פתח תקווה תנסה לצאת מהבור אליו נקלעה מול הפועל עפולה. המלאבסים אמנם סגרו את המינוס איתו פתחו את העונה במהירות יחסית, אך מאז הם לא נראים טוב ואם לא יתאפסו על עצמם, יהיה להם קשה למחוק את הפער מהקבוצות אשר ממוקמות מעל הקו האדום. עוד באותה השעה, סקציה נס ציונה תארח את הפועל עכו. הכתומים ניצחו בשני משחקיהם האחרונים והם ינסו להמשיך את הרצף מול היורדת מליגת ג'פניקה.

הוסיפו תגובה