קטמון ממשיכה לדהור בצמרת הלאומית

האדומים מהבירה ניצחו את רמה"ש והמשיכו להגדיל את הפער לאחר שאשקלון השנייה סיימה רק בתיקו

היום נפתח המחזור ה-12 בליגה הלאומית עם חמישה מפגשים ששוחקו במקביל. במוקד, המוליכה הפועל קטמון ירושלים אירחה את הפועל ניר רמת השרון. האוהדים האדומים חיכו 54 דקות, אבל הראל שלום לא איכזב אותם, כאשר השלים בתוך חמש דקות צמד והעלה את המקומיים ליתרון מבטיח. עמוק בתוך תוספת הזמן ירדן אבוחצירה כבש את השלישי של קטמון, שבסיום לקחה את שלוש הנקודות והיא ממשיכה להוביל את הליגה בבטחה.

באותה השעה, השנייה בטבלה הפועל אשקלון יצאה למשחק חוץ מול הפועל רמת גן אסי. האורדונים היו אלו שעלו ראשונים ליתרון, בזכות שער יפה של יובל אבידור בדקה ה-31 מבעיטה חזקה. שתי דקות בלבד לאחר מכן, הדרומיים הצליחו להשוות משער של סטוריס ניניס. בסופו של דבר, חלוקת נקודות בין הקבוצות.

הפועל נצרת עילית, קבוצה נוספת עם שאיפות בצמרת, נסעה לרחובות כדי להתמודד מול הפועל מרמורק המקומית. הצפוניים המשיכו ביכולת הנהדרת שלהם מהתקופה האחרונה ועלו ליתרון כבר בדקה הכ-16, בזכות בעיטת פנדל מדויקת של גיא דיין. בדקה ה-41 דיין השלים צמד והוריד את קבוצתו לחדרי ההלבשה ביתרון של 2-0. שבע דקות מפתיחת המחצית השנייה, המארחת צימקה, לאחר שאביעד בורלא בעט כדור שפגע בג'ורג' אמסיס ונכנס פנימה. בדקה ה-77 אוהד חזוט ספג כרטיס אדום והשאיר את נצרת עילית בעשרה שחקנים, אך זה לא הפריע לה לנצח, לחלוף על פניה של הפועל אשקלון ולתפוס את המקום השני בטבלה בזכות הפרש שערים טוב יותר משל הדרומיים.

יתר התוצאות לפניכם:

תמונה ראשית: עמוד הפייסבוק הרשמי של הפועל קטמון ירושלים

הוסיפו תגובה