בית"ר-ב"ש במשחק המרכזי של המחזור העשירי

מחר ארבעה משחקים יוציאו את המחזור לדרך וביום ראשון הצהובים מהבירה ינסו להמשיך להתאושש, הפעם מול האלופה

מחר יפתח המחזור העשירי בליגת ג'פניקה עם ארבעה מפגשים, הוא ימשך ביום ראשון עם שניים נוספים, ביניהם המשחק המרכזי, ויושלם בשני עם אחד נוסף. המשחק שיוציא את המחזור לדרך יביא את מכבי פתח תקווה להתארח אצל מכבי נתניה. כל אחת מהקבוצות מגיעה במגמה אחרת: הצהובים יתייצבו למפגש לאחר ארבעה נצחונות בחמשת המשחק האחרונים והם במומנטום נפלא, אותו הם יקוו להמשיך גם הפעם, מול הקהל הביתי. המלאבסים לעומת זאת, לאחר פתיחת עונה טובה, מציגים יכולת פושרת לאחרונה והם יחפשו את הניצחון הראשון מאז המחזור הרביעי, או לפחות לעצור את רצף ההפסדים אליו נקלעו. 

בשעה 18:00 תישרק בסמי עופר שריקת הפתיחה למפגש בין הפועל חיפה לבני יהודה תל אביב. האדומים יגיעו מעודדים לאחר שהצליחו לנצח את משחקם האחרון וזו הייתה הפעם הראשונה בה הם לוקחים את שלוש הנקודות מאז מחזור הפתיחה. כעת, ינסו הכרישים לשחזר את זה, רק הפעם מול הקהל הביתי. מי שלא צפויה לעשות להם חיים קלים זו הקבוצה עם הכושר בין הטובים בליגה. הכתומים מציגים יכולת נפלאה מפתיחת העונה והם ממוקמים במקום השלישי, כאשר במקרה שיצליחו לנצח את המשחק הזה הם עשויים לטפס למקום השני בטבלה.

רבע שעה לאחר מכן יתחיל באצטדיון המושבה המשחק בין הפועל תל אביב להפועל רעננה. המארחים סוחבים על גבם שני הפסדים ברציפות ובאופן כללי לא ניצחו מאז המחזור השני. כעת, כאשר הם ניצבים במקום ה-12 ועם ניצחון בודד העונה, הם ינסו לצאת מהמצב אליו נקלעו ולהתרחק מתחתית הטבלה. מצבם של האורחים לא הרבה יותר טוב ולזכותם נקודה אחת בלבד יותר מלתל אביביים. הקבוצה שתפסיד במשחק הזה, עלולה להסתבך.

המפגש שיחתום את יום המשחקים יתקיים באצטדיון נתניה, שם הפועל חדרה תארח את מכבי חיפה. המארחים חווים ירידה ביכולת לאחרונה ולהם שני הפסדים בשלושת המשחקים האחרונים. מול הירוקים מהכרמל, הם ירצו להוכיח שמקומם בצמרת לא מקרי ולחזור ליצור רצף של נצחונות. האורחים יגיעו אחרי שהפסידו בבית במחזור האחרון ועם מאמן חדש (אלי גוטמן) על הקווים ויהיה מעניין לראות האם הם יצליחו לצאת לדרך חדשה ולהתרחק מהתחתית.

בראשון כאמור, שני משחקים נוספים יביאו קודם כל את מכבי תל אביב למשחק חוץ אצל הפועל קריית שמונה. שתי הקבוצות תתייצבנה למשחק בכושר נפלא ולאף אחת מהן לא צפוי משחק קל. הצהובים מובילים את הליגה בבטחה והם עדיין לא הפסידו העונה. הצפוניים יגיעו מהמקום הרביעי ולהם שני נצחונות רצופים. השחקנים של חיים סילבס ינסו לרשום את השלישי ולהיות הראשונים שמכניעים את מוליכה הטבלה.

בשעה 21:00 יתקיים המשחק המרכזי של המחזור, בו בית"ר ירושלים תארח את האלופה הפועל באר שבע באצטדיון טדי. תחת מאמנם החדש ניר קלינגר, הצליחו הצהובים לרשום במשחקם האחרון, בסמי עופר, ניצחון חוץ ראשון והם יקוו להתחיל ליצור מומנטום חיובי, הפעם מול הקהל שלהם בבית. האלופה גם כן מראה סימני התאוששות ולאחר פתיחת עונה חלשה, הם מציגים יכולת טובה במשחקיהם האחרונים ויקוו לחזור לדרום עם שלוש נקודות נוספות, שיעזרו להם להמשיך להתבסס בצמרת.

בשני ינעל המחזור עם המפגש בין בני סכנין למ.ס.ע אשדוד באצטדיון דוחא. המפגש הזה צפוי להיות לא פשוט לאף אחת מהן מכיוון ששתי הקבוצות יגיעו מתחתית הטבלה ולאחר תקופה לא טובה בכלל. כל אחת מהן תרצה להתאושש על חשבון השנייה ולצבור נקודות חשובות במסגרת מאבקי התחתית והקרב על הדשא עתיד להיות קשה.

הוסיפו תגובה