מכבי חיפה תארח את בית"ר במשחק המרכזי

המחזור התשיעי בליגת ג'פניקה יצא מחר לדרך: מכבי ת"א תנסה לשמור על המקום הראשון מול סכנין, ב"ש תארח את הפועל ת"א

מחר יצא לדרך המחזור התשיעי בליגת ג'פניקה עם ארבעה משחקים, כאשר ביום ראשון ישוחקו שניים נוספים ובשני יתקיים המשחק המרכזי.

במפגש שיפתח את המחזור תארח הפועל רעננה את מכבי נתניה. שתי הקבוצות יגיעו מעודדות לאחר שניצחו במחזור האחרון. המארחים הצליחו ברגע האחרון לקחת את שלוש הנקודות ושברו רצף של חמישה משחקים ללא ניצחון. הצהובים גברו על האלופה הפועל באר שבע ורשמו ניצחון שני ברציפות. נקודה אחת בלבד מפרידה בין שתי הקבוצות וכל אחת תנסה להמשיך את המומנטום החיובי ולטפס במעלה הטבלה עוד קצת.

פחות או יותר עם סיום המשחק ברמת גן, יצא לדרך המפגש בין מכבי פתח תקווה להפועל קריית שמונה באצטדיון המושבה. לאחר פתיחת עונה טובה, המלאבסים הורידו הילוך, כאשר בארבעת המשחקים האחרונים הם לא ניצחו ואף הפסידו בשניים מתוכם. השחקנים של אלישע לוי ינסו לשחזר את היכולת ממחזורי הפתיחה כדי להישאר בחלק העליון של הטבלה. הצפוניים לא צפויים לעשות להם חיים קלים, הם מגיעים בכושר טוב כאשר ניצחו במחזור האחרון ניצחון משכנע והם יקוו לשחזור אותו גם במשחק הזה.

עשר דקות לאחר שריקת הפתיחה במושבה, יתחיל המשחק בין מ.ס.ע אשדוד להפועל חיפה. שתי הקבוצות לא מצליחות לנצח מאז פתיחת העונה והאורחים אף נמצאים מתחת לקו האדום. יהיה מסקרן לראות מי מהן תצליח להתאושש על חשבון השנייה ולצאת לדרך חדשה.

המשחק האחרון ליום זה יפגיש את מוליכת הטבלה, מכבי תל אביב ואת בני סכנין באצטדיון בנתניה. אין ספק בנוגע לכוונות של הצהובים – הם רוצים להמשיך לנצח ולהוביל את הליגה מהמקום הראשון. מי שתנסה להפריע להם זו הקבוצה מהצפון, שלא מצליחה להפגין יכולת טובה ובמאזנה ניצחון בודד עד כה. אם הם יפסידו פעם נוספת, הם עלולים למצוא את עצמם מתחת לקו האדום.

ביום ראשון כאמור יתקיימו שני מפגשים נוספים. במוקדם יותר מביניהם תארח בני יהודה תל אביב את הפועל חדרה באצטדיון המושבה. השתיים צמודות בטבלה, המארחת במקום השלישי ואילו האורחת בשני וזה צפוי להיות משחק שיכול להגדיל את הפער ביניהם, או לחילופין לבצע שינויי מיקום. הכתומים הבקיעו חמישה שערים במשחקם האחרון והם ינסו להמשיך ביכולת הנהדרת. גם החדרתיים התאוששו מההפסד למכבי ת"א וניצחו בצורה מרשימה במשחקם האחרון והמשחק הזה עתיד להיות מסקרן.

מאוחר יותר, הפועל באר שבע תארח את הפועל תל אביב. אחרי שהאלופה הרגישה שהתאוששה מפתיחת העונה הלא טובה, הם הפסידו שוב במחזור האחרון והמשחק הזה עשוי להיות נקודת מפנה בעונה שלהם, שכן אם הם מעוניינים להיות חלק מהצמרת הגבוהה, הם חייבים לחזור לנצח ולהרשים. האורחים מן העבר השני, שברו במשחקם האחרון בצורת של ארבעה תוצאות תיקו 0-0, אבל לא בצורה חיובית, אלא עם הפסד. כשבמאזנם ניצחון בודד, ינסו השחקנים של קובי רפואה להיות הקבוצה השנייה מתל אביב, וגם השנייה באופן כללי, שמנצחת באצטדיון טוטו טרנר.

ביום שני כאמור, יתקיים המשחק המרכזי, בו תארח מכבי חיפה את בית"ר ירושלים באצטדיון סמי עופר. הירוקים יגיעו לאחר ניצחון חשוב במחזור האחרון, מה שהעלה אותם מעל הקו האדום ונתן להם אוויר לנשימה. כעת, ינסו השחקנים של פרד רוטן ליצר רצף חיובי. לעומת זאת, הצהובים יבואו מוכים וחבולים, לאחר שספגו במשחקם האחרון תבוסה אל מול הקהל הביתי. עכשיו, עם מאמן חדש על הקווים (ניר קלינגר), ינסו בקבוצה מהבירה לעלות גם כן מעל הקו האדום ולברוח מהמקום האחרון בו הם נמצאים כרגע.

הוסיפו תגובה