ניצחון לאשקלון, מהפך מדהים של כפ"ס

שער יפה של דנון העניק לדרומיים שלוש נקודות, הירוקים חזרו מ-2:0 מול בית"ר ת"א רמלה

לאחר שהפועל קטמון ירושלים ניצחה אמש את הפועל רמת גן אסי בזכות שער של עדן דהן בדקה השנייה והבטיחה לעצמה שבוע נוסף בפסגה, היום התקיימו יתר משחקי המחזור העשירי בליגה הלאומית במקביל.

הפועל עירוני אשקלון יצאה למשחק חוץ מול הפועל מרמורק רחובות. לאחר עשר דקות של משחק ניסן דנון כבש שער שלבטח יהיה מועמד לשער המחזור כשהניף את הרגל מכעשרים מטר ושלח פצצה לרשת. היתרון החזיק שמונים דקות נוספות בדרך לניצחון של המארחים ותפיסת המקום השלישי.

הפועל כפר סבא אירחה את בית"ר תל אביב רמלה. האורחים עלו ליתרון כפול תוך שמונה דקות בלבד כאשר בדקה ה-11 אופיר טקיאר כבש ראשון לזכותם ובדקה ה-19 היה זה תומר אלטמן שהכפיל. ארבע דקות לפני הירידה למחצית ספג פאדי נג'אר כרטיס אדום והשאיר את קבוצתו בעשרה שחקנים. לקחו לירוקים 16 דקות בתוך המחצית השנייה כדי לנצל את היתרון המספרי ולצמק בזכות שער של פטר אוניקאצ'י. עברו עוד שמונה דקות והם גם השיגו את השוויון עם השער של הקפטן עומר פדידה. הטירוף של המארחים נמשך בדקה ה-87 עם פנדל מדויק של פדידה, שהשלים צמד אישי ומהפך מדהים של הירוקים באצטדיון לויטה. 

סקציה נס ציונה אירחה את הפועל נצרת עילית.בדקה ה-20 אמנון טדלה העלה את המארחים ליתרון. חמש דקות מפתיחת המחצית השנייה אוהד רבינוביץ' השווה את התוצאה, אבל המארחים היו נחושים להחזיר את היתרון וגם הצליחו, לאחר שסהר לוי ניצל כדור עונשין מ-11 מטר שנשרק לטובתם. ניצחון של נס ציונה בסיום בדרך להתמקמות במקום הרביעי. הפסד בכורה העונה לנצרת עילית.

יתר התוצאות לפניכם:

הוסיפו תגובה