מכבי ת"א הביסה את חדרה ועלתה לפסגה

מחזור שביעי בליגת ג'פניקה: צמד לאופואדו בחגיגה של הצהובים. ניצחון שני ברציפות לב"ש

הערב יצא לדרך המחזור השביעי בליגת ג'פניקה עם ארבעה מפגשים, כאשר זה שפתח את יום המשחקים זימן את שתי הראשונות בטבלה לקרב ראש בראש על הפסגה: מכבי תל אביב אירחה את הפועל חדרה. הצהובים פתחו בסערה, לחצו את החלק האחורי של האורחים וקצרו את הפירות כבר לאחר שבע דקות של משחק כאשר דור מיכה שלח כדור ארוך לדור פרץ, הקשר העביר כדור רוחב וצ'יקו אופואדו היה שם כדי לבעוט פנימה מקרוב. בדקה ה-33 היה זה שוב אופואדו שארב למסירה בין שחקני הגנת חדרה, חטף אותו, עבר את אוסטין אג'ידה והשלים צמד. לא עברו יותר משלוש דקות והתל אביביים המשיכו בחגיגה, איתי שכטר קיבל כדור בתוך הרחבה, מסר בעקב לאייל גולסה והאחרון בעט לרשת. במחצית השנייה המגמה נמשכה, כדור חוזר שנהדף הגיע לאנריק סאבוריט, שמתוך הרחבה בעט חזק וטוב כדי להגדיל את היתרון. לקראת הסיום איתי שכטר הספיק להחמיץ פנדל ולפספס הזדמנות לעשות מזה 0-5, אך המארחים יכולים להיות מרוצים לאחר שהביסו את מובילת הטבלה ותפסו את המקום הראשון על חשבונה.

בשעה 19:00 נפתח משחק נוסף, בו אירחה הפועל קריית שמונה את הפועל חיפה. במחצית הראשונה האדומים זכו לכדור עונשין מ-11 מטר, אותו תירגם גל אראל לשער יתרון. תשע דקות מפתיחת החצי השני של המשחק מוחמד שכר סיפק שער יפהפה: עדן שמיר הגביה כדור, החלוץ עצר על החזה ומהאוויר בעט חזק פנימה את שער השוויון. התוצאה נשמרה עד לסיום וכל קבוצה לקחה נקודה אחת.

רבע שעה לאחר פתיחת המשחק בק"ש, יצא לדרך המפגש בין בני יהודה תל אביב להפועל תל אביב באצטדיון המושבה. הכתומים הגיעו לאחר שכבשו שישה שערים בשני משחקים, אך הפעם לא הצליחו למצוא את הרשת וכך גם האדומים, להם זו הפעם הרביעית ברציפות בה הם מסיימים בתיקו מאופס ומשחק חמישי מתוך שבעה סך הכל העונה אותו הם מסיימים ללא הכרעה. חלוקת נקודות בסיום.

המשחק האחרון לערב זה התקיים באצטדיון טוטו טרנר, שם אירחה הפועל באר שבע את הפועל רעננה. המחצית הראשונה הסתיימה ללא שערים, אבל המארחים לא היו צריכים יותר משלוש דקות בתוך החלק השני של המשחק כדי לכבוש: בסיומו של צירוף מסירות נאה נייג'ל האסלביינק השאיר את בן ביטון לבד מול אסף צור, השוער הדף את הבעיטה של המגן ועדן בן בסט היה שם כדי להשתלט על הריבאונד ולהעלות את קבוצתו ליתרון. הסכר נפרץ ו-12 דקות לאחר מכן מאור מליקסון השאיר במסירה פשוט נהדרת את דיא סבע לבד ברחבה והאחרון לא התבלבל בדרך להכפלת התוצאה. בסיום, הדרומיים רשמו את הניצחון השני שלהם ברציפות ועלו, לפחות זמנית, עד למקום הרביעי בטבלה.

הוסיפו תגובה