גביע הטוטו

קטמון ומרמורק בקרב על הגביע

שתי הקבוצות תיפגשנה מחר לקרב על גביע הטוטו של הליגה הלאומית

מחר (שלישי) בשעה 19:45 באצטדיון רמת גן, יעלו שחקני הפועל קטמון ירושלים והפועל מרמורק רחובות לקרב על תואר גביע הטוטו של הליגה הלאומית.

לרכישת כרטיסים למשחק הגמר לחצו כאן

עבור שתי הקבוצות הללו זוהי הפעם הראשונה במעמד הזה והן יגיעו רעבות לקטוף את התואר לראשונה בתולדותיהן. בין השנים 1999 ל-2008 התקיים המפעל גם בליגה השלישית והפועל מרמורק עוד הספיקה לזכות בו בעונת 2008/09 כאשר הייתה שם. למעשה, הרחובותיים היו האחרונים לעשות זאת לפני שהמפעל בוטל בעונה שלאחר מכן. כעת, ינסו במרמורק לקטוף את התואר גם בליגה הלאומית.

הפועל קטמון לעומת זאת לא זכתה עדיין בתואר הזה באף ליגה, אך היא מגיעה בכושר נהדר. אמנם הירושלמיים הפסידו במחזור האחרון להפועל כפר סבא, אך הם פתחו את העונה בצורה נפלאה עם ארבעה נצחונות בארבעה משחקים והם ממוקמים כעת במקום השני בטבלת הליגה. מרמורק פתחה פחות טוב את העונה, היא ממוקמת כרגע במקום ה-12 וללא ניצחון עדיין. אין ספק שאם המרמורקים יגברו על הירושלמיים בגמר ויזכו בתואר, זה עשוי לעודד אותם לצאת לדרך חדש בליגה.

דבר נוסף שיכול לתת למרמורק את הדחיפה הוא העובדה שליריבה העירונית מכבי שעריים יש כבר את התואר הזה בארון. השערוקים עשו זאת לפני שנתיים וללא ספק שני תארים בשלוש שנים לקבוצה מרחובות יהיה הישג נפלא לעיר.

הדרך של הפועל קטמון לגמר כללה את משחקי בית ד', בו שובצו יחד עם סקציה נס ציונה, הפועל עירוני אשקלון והפועל ראשון לציון. הירושלמיים סיימו במקום הראשון בבית עם שני נצחונות ותיקו ועלו לשלב חצי הגמר. הפועל פתח תקווה הייתה הקבוצה שעמדה בדרכם לגמר, אך הם לא התקשו מולם וניצחו 0-3 קליל בטדי מול הקהל הביתי בזכות שערים של וויליאם אגאדה, גוני נאור ועדי תמיר.

הפועל מרמורק שובצה לבית ג' יחד עם בית"ר תל אביב רמלה, הפועל רמת גן אסי והפועל בני לוד רכבת. הרחובותיים סיימו עם מאזן זהה לשל הקטמונים והעפילו גם כן לחצי הגמר, שם פגשו את מכבי אחי נצרת. מרמורק התקשתה קצת יותר, אבל לבסוף הצליחה להעפיל לגמר בזכות ניצחון 1-2 משערים של אליקו באלה וג'ורג' אמסיס.

לאחר כל הדרך הזאת, יתייצבו שתי הקבוצות לראשונה אי פעם במעמד, במטרה לקחת את התואר ובנוסף, לתת למועדון דחיפה גדולה לקראת המשך העונה והגשמת המטרות.

תמונה ראשית: הפייסבוק של הפועל קטמון ירושלים

הוסיפו תגובה