ניצחון רביעי לקטמון, שנשארה מושלמת

מחזור רביעי בליגה הלאומית: האדומים גברו על הפועל עכו, תיקו רב אירועים בדרבי של נצרת

הערב התקיים המחזור הרביעי של הליגה הלאומית כאשר כל המשחקים שוחקו במקביל.

במוקד, הפועל קטמון ירושלים התארחה אצל הפועל עכו. האדומים רצו להישאר מושלמים וגם הצליחו – בדקה ה-35 הגיע אבי מלכה לכדור קרן שהוגבה ונגח פנימה כדי להעלות את קבוצתו ליתרון, בדקה ה-51 ירדן אבוחצירה הכפיל ו-וויליאם אגאדה חתם את תוצאת המשחק עם שער משלו בדקה ה-85.

מכבי אחי נצרת אירחה את הפועל נצרת עילית לדרבי. בדקה ה-15 נשרק פנדל לטובת הירוקים ואנס דאבור דייק והעלה אותם ליתרון. האורחים לא התרגשו ובתוך תוספת הזמן של המחצית הראשונה הפכו את התוצאה משערים של יונתן לוי וחוליו סזאר. היתרון של אחי לא החזיק מעמד עד לסיום, מכיוון שמוחמד חטיב ניצל פנדל נוסף לזכות המארחים כדי להשוות את התוצאה. עוד לפני הפנדל אבי איבגי ראה את הכרטיס האדום והשאיר את נצרת עילית בעשרה שחקנים.

עוד במקביל, סקציה נס ציונה אירחה את הפועל בני לוד רכבת. עידן שמש העלה את המארחים ליתרון בדקה ה-32, מעוז סמיה הספיק להחמיץ פנדל לפני הירידה למחצית, אבל ויקטור מרעי דאג להחזיר את האורחים למשחק בדקה ה-53. לצערם של לוד השוויון לא החזיק הרבה, כי בדקה ה-62 נאור סבג החזיר את היתרון לנס ציונה ואמנון טדלה נעץ את האחרון בדקה ה-78. העולה מנס ציונה עדיין ללא הפסד העונה. באצטדיון המושבה הפועל פתח תקווה אירחה את הפועל ניר רמת השרון. המלאבסים עלו ליתרון בדקה ה-40 משער של טימור רודוסלסקי, אך כעבור חמש דקות עמית מגוז איזן את התוצאה. מוטי מלכה ביצע מהפך בדקה ה-51, אבל אמאדו סוקונה קבע חלוקת נקודות בין הקבוצות עם גול בדקה ה-78.

יתר התוצאות לפניכם:

הוסיפו תגובה