בית"ר תנסה להשיג נקודות ראשונות בחיפה

מחזור 3 בליגת ג'פניקה: הירושלמיים יתארחו אצל הפועל חיפה בסמי עופר במשחק המרכזי

מחזור 3 בליגת ג'פניקה יצא מחר לדרך עם ארבעה מפגשים ויושלם עם שניים נוספים בראשון והמשחק המרכזי בשני.

במפגש שיפתח את המחזור מכבי תל אביב תארח את הפועל רעננה. שתי הקבוצות מגיעות לאחר פתיחת עונה לא רעה, בה השיגו מספר נקודות זהה וכל אחת מהן תנסה להמשיך במומנטום החיובי ולהישאר ללא הפסד.

לאחר שעה בדיוק יצא לדרך המשחק בין מכבי פתח תקווה להפועל חדרה באצטדיון המושבה. האורחים יגיעו כקבוצה היחידה המושלמת עד כה, עם שני נצחונות בשני מחזורי הפתיחה ואם יצליחו להשיג אחד נוסף, יהיה זה הישג אדיר לקבוצה שעלתה מהליגה הלאומית רק העונה. המלאבסים מן העבר השני נמצאים גם כן בתקופה טובה, בה הם מציגים כדורגל נפלא וניצבים גם כן בצמרת הטבלה ללא הפסד עדיין, השחקנים של אלישע לוי ירצו לקחת את כל שלוש הנקודות אצלם בבית.

ב-19:45 יפתח בדוחא המשחק בין בני סכנין להפועל תל אביב. המארחים פתחו את העונה בצורה פושרת עם שתי תוצאות תיקו ויחפשו ניצחון ראשון. האורחים לעומתם הספיקו גם להפסיד וגם לנצח וינסו להפוך את המאזן שלהם לחיובי כדי לייצר מומנטום להמשך.

במפגש שינעל את משחקי השבת תארח מ.ס.ע. אשדוד את הפועל באר שבע. האלופה עדיין ללא ניצחון העונה ותנסה להשיג שלוש נקודות בפעם הראשונה כדי להתחיל לבסס את עצמה בצמרת הטבלה. הרבה שינויים נעשו בקבוצה המהלך הפגרה ויהיה מסקרן לראות כיצד יתחבר הסגל ביחד עם השחקנים החדשים. המארחת מצידה מגיעה במצב הפוך, בו השיגה ניצחון אחד, אך ספגה גם הפסד ותנסה להטות את הכף לצד של הנצחונות מול הקהל הביתי. 

ביום ראשון יתקיימו שני מפגשים נוספים. במשחק המוקדם יותר תארח הפועל קריית שמונה את מכבי נתניה. שתי הקבוצות מחזיקות בנקודה אחת בלבד במאזנן וכל אחת מהן תרצה לשפר את פתיחה העונה הלא כל כך טובה שהן חוות עד עתה. 

מאוחר יותר, בני יהודה תל אביב תארח את מכבי חיפה באצטדיון המושבה. הכתומים עדיין ללא ניצחון העונה והם ינסו להשיג אותו מול הקהל שלהם במשחק הביתי. הירוקים לעומתם יגיעו לאחר ניצחון במחזור האחרון ויקוו ליצור מומנטום חיובי ורצף נצחונות שיבסס אותם בצמרת הטבלה. 

ביום שני יערך המשחק המרכזי בו הפועל חיפה תארח את בית"ר ירושלים. האדומים יגיעו אחרי פתיחת עונה אמביוולנטית – מצד אחד הם הביסו את מכבי נתניה במחזור פתיחה חלומי מבחינתם, אך מצד שני הפסידו במשחקם האחרון. לכן, יהיה מעניין לראות כיצד הם יופיעו למשחק הביתי השני שלהם. הצהובים מהבירה נמצאים במצב הגרוע ביותר בליגה – הם הקבוצה היחידה שעדיין לא השיגה נקודות העונה ומבחינתם המפגש בסמי עופר צפוי להיות קרב שבו הם חייבים לעשות זאת.

הוסיפו תגובה