הפועל קטמון ניצחה ונשארה מושלמת

הושלם המחזור השני בלאומית: הירושלמיים הביסו את ראשל"צ. נצחונות גם לאחי נצרת ולכפ"ס

המחזור השני בליגה הלאומית הושלם עם שלושה מפגשים שנערכו במקביל.

הפועל ראשון לציון אירחה את הפועל קטמון ירושלים. וויליאם אגאדה העלה את האורחים ליתרון כבר לאחר 13 דקות של משחק וסער בנבנישתי הכפיל חמש דקות לפני הירידה למחצית. במחצית השנייה הירושלמיים לא הורידו את הרגל מהגז והראל שלום הגדיל את היתרון בדקה ה-56. איתמר שבירו עוד הספיק לצמק בדקה ה-61, אך זה לא עזר למארחים מכיוון שחמש דקות לאחר מכן ליאור לוי ראה את הצהוב השני שלו במשחק וקטמון ניצלה את היתרון המספרי כדי לחתום עם שער של ירדן אבוחצירה רגע לפני שריקת הסיום.

במקביל, הפועל כפר סבא אירחה את הפועל מרמורק רחובות. האירוע הראשון במשחק היה דווקא שליפה של כרטיס אדום לעברו של הייתם חלבי בדקה ה-22. בדקה ה-40 עומרי שקל כבש לזכות הירוקים את השער הראשון במשחק. ניראל מחפוד הוסיף אחד משלו בדקה ה-52 ועומר פדידה עשה את זה 0-3 בדקה ה-68. רז יצחק הצליח לכבוש שער מצמק בדקה ה-77, אך גם הוא, בתוספת כרטיס אדום שנשלף לעבר טום שלח בדקה ה-89 לא הפריע לכפ"ס לרשום ניצחון ראשון לעונה.

עוד באותה השעה, העולה מליגה א' הפועל איכסל עמאד אירחה את מכבי אחי נצרת. בשונה משני המשחקים המקבילים, במשחק הזה לא נרשמו שערים רבים והאורחת הסתפקה בגול של עידו אקסברד הותיק כדי לקחת הביתה שלוש נקודות.

תמונה ראשית: הפייסבוק של הפועל קטמון ירושלים

הוסיפו תגובה