הפועל ב"ש נגד מכבי ת"א במשחק המרכזי

המחזור השני בליגת ג'פניקה יצא לדרך בשבת: הפועל ת"א תארח את הפועל חיפה, בית''ר את חדרה בשני

המחזור השני בליגת ג'פניקה יצא מחר לדרך עם ארבעה מפגשים ויושלם בראשון ובשני עם עוד שלושה, כאשר המשחק המרכזי יתקיים ביום ראשון.

המשחק שיפתח את המחזור יפגיש את הפועל רעננה והפועל קריית שמונה באצטדיון רמת גן. שתי הקבוצות סיימו את מחזור הפתיחה בתוצאת תיקו ויחפשו ניצחון ראשון העונה.

45 דקות לאחר מכן מכבי חיפה תשחק את משחקה הראשון באצטדיון סמי עופר העונה כאשר תארח את מ.ס.ע אשדוד. הירוקים אמנם הפסידו למכבי תל אביב במחזור הפתיחה, אך הציגו יכולת טובה אותה ינסו לתרגם גם לשערים ושלוש נקודות ראשונות. האורחים יגיעו מעודדים לאחר ניצחון דרמטי בדקות הסיום ושלוש נקודות בכיס וינסו ליצור מומנטום חיובי.

ב-20:00 מכבי נתניה תארח את בני סכנין. היהלומים יגיעו לאחר תבוסה במשחק הקודם וינסו לפצות על כך עם ניצחון כדי לתת סיפתח מחודש וחיובי לעונה. האורחים אחרי תיקו מאופס ויחפשו שער ראשון וגם שלוש נקודות.

במפגש שינעל את משחקי היום תארח הפועל תל אביב את הפועל חיפה באצטדיון המושבה. העולה החדשה הפסידה במשחקה הקודם נגד העולה השנייה מהלאומית ותקווה לפצות על כך מול הקהל הביתי. אצל האורחים המצב הפוך – הם יגיעו לאחר ניצחון גדול ותצוגה נפלאה מול מכבי נתניה והמשימה של ניר קלינגר תהיה לשמור את שחקניו עם הרגליים על הקרקע.

ביום ראשון יתקיימו שני מפגשים נוספים. במוקדם יותר מביניהם תארח בני יהודה תל אביב את מכבי פתח תקווה באצטדיון המושבה. האורחים פתחו את העונה בצורה נפלאה לאחר שכבשו רביעייה לרשת של בית"ר ירושלים וינסו להמשיך ביכולת שהציגו במחזור הקודם. הכתומים לעומתם, לא הצליחו לכבוש בכלל במשחק נגד רעננה שהסתיים בתיקו מאופס ויקוו למצוא את הרשת בפעם הראשונה העונה ולעשות זאת מול הקהל הביתי.

מאוחר יותר יצא לדרך המשחק המרכזי של המחזור, בו הפועל באר שבע תארח את מכבי תל אביב באצטדיון טוטו טרנר. האורחים נפרדו בחמישי האחרון מהליגה האירופית וכעת שתי הקבוצות מרוכזות בליגה. בנוסף, האורחים היו הראשונים לנצח את הדרומיים ב-"מבצר" שלהם וינסו לשחזר את ההישג ולעשות זאת פעמיים ברציפות. האלופה מצידה תחפש ניצחון ראשון לאחר תוצאת תיקו במחזור הפתיחה.

ביום שני ינעל המחזור עם משחק נוסף בו בית"ר ירושלים תארח את העולה מהלאומית הפועל חדרה באצטדיון טדי. הצהובים יגיעו אחרי התבוסה שספגו במשחק הפתיחה של העונה וינסו להחזיר לאוהדים שלהם אצלם בבית עם שלוש נקודות ראשונות. האורחים לעומתם יבואו לאחר פתיחה חלומית מבחינתם, בה ניצחו במשחק הראשון בליגה בה לא שיחקו 39 שנה ויקוו להמשיך לצבור נקודות חשובות.

הוסיפו תגובה