חדרה תשחק בנתניה, רעננה באצטדיון ר"ג

לאחר תיאום ושיתוף פעולה בין המנהלת לכלל הגורמים הרלוונטיים, הגיעו הקבוצות להסדר באשר לאירוח המשחקים בעונה הקרובה

עם עליית הפועל תל אביב והפועל חדרה לליגת העל והמשך השיפוצים באצטדיון בלומפילד, החמירה מצוקת האצטדיונים. מנהלת הליגות לכדורגל פעלה במהלך השבועות האחרונים מול גורמים רבים לרבות קבוצות, אצטדיונים ועיריות על מנת לנסות ולמצוא את הפתרון הטוב ביותר עבור כלל הגורמים.

אנו שמחים כי לאחר תיאום ושיתוף פעולה עם הקבוצות וההתאחדות לכדורגל, סוכם כי במהלך עונת המשחקים 2018/19 תשחק הפועל רעננה באצטדיון ר"ג והעולה החדשה, הפועל חדרה, תארח את משחקיה באצטדיון נתניה. ככל שאצטדיון הרצליה, שאמור לעבור עבודות שדרוג והתאמה, יוכשר לקיום משחקים בליגת העל, תעבור קבוצת הפועל רעננה לארח את משחקיה במגרש זה.

מנכ"ל מנהלת הליגות לכדורגל, ניקולס לב: "בתיאום עם ראשי הקבוצות ועם כלל הגורמים הרלוונטיים, הצלחנו למצוא את הפיתרון שנותן את המענה הטוב ביותר לכולם. אני שמח על הקולגיאליות ושיתוף הפעולה של הקבוצות ומודה לאשר אלון על תרומתו הגדולה למציאת הפתרון המיטבי לכלל הצדדים. סיום השיפוץ באצטדיון הרצליה יוביל לכך שמבחינה גיאוגרפית שתי הקבוצות ישחקו בקרבה המקסימלית האפשרית ובכך אוהדים רבים יותר יוכלו להגיע למשחקים ולעודד את קבוצתם".

הוסיפו תגובה