מכבי ת"א סיימה כסגנית האלופה

מחזור הסיום של הפלייאוף העליון: הצהובים ניצחו את בני יהודה. ב''ש הביסה את נתניה, בית''ר והפועל חיפה נפרדו בתיקו

מחזור הסיום של הפלייאוף העליון בליגת העל יצא הערב לדרך עם שלושה מפגשים שנערכו במקביל. מכבי תל אביב ובית"ר ירושלים נאבקו על המקום השני ותואר סגנית האלופה כאשר הצהובים-כחולים יודעים שזה תלוי בהם וניצחון ישאיר אותם שניים בטבלה.

מכבי ת"א התארחה אצל בני יהודה תל אביב. במחצית הראשונה עומר אצילי העלה את האורחים ליתרון לאחר שדייק מהנקודה הלבנה. בדקה ה-79 גידי קאניוק הכפיל כדי לקבוע ניצחון של הצהובים והבטחת המקום השני.

הפועל באר שבע אירחה את מכבי נתניה. כבר לאחר שתי דקות של משחק המארחים עלו ליתרון מרגליו של גיא מלמד, אך התגובה לא איחרה לבוא ואחרי שתי דקות דיא סבע השווה. הקצב המשיך ולאחר שמונה דקות זכו האדומים לפנדל, אותו תירגם מאור מליקסון לשער וגיא מלמד הוסיף עוד גול כדי להוריד את הקבוצות לחדרי ההלבשה אחרי מחצית מרובת שערים. ב"ש לא הורידה את הרגל מהגז במחצית השנייה ועשר דקות מפתיחתה מאור מליקסון השלים צמד והגדיל את היתרון. תומאש פקהארט הוסיף שער משלו שתי דקות לאחר מכן וגיא מלמד השלים שלושער כדי לחתום הצגה של האלופה. רגע מרגש נרשם כאשר אליניב ברדה נכנס בדקות הסיום להופעת הפרישה שלו.

בית"ר ירושלים אירחה את הפועל חיפה למפגש שהוא שחזור של גמר גביע המדינה. המשחק התעורר במחצית השנייה עם שער של אופיר קריאף . היתרון לא החזיק הרבה זמן וכבר לאחר ארבע דקות ראדו גינסארי השווה את התוצאה. המשחק הסתיים בתיקו ובית"ר סיימה את העונה במקום השלישי, לאחר שאיבדה את מקומה כסגנית האלופה למכבי ת"א במחזור הקודם.

הוסיפו תגובה