מכבי ת"א ניצחה ועלתה למקום השני

מחזור 35 ולפני אחרון בפלייאוף העליון: הצהובים-כחולים ניצחו את בית''ר ותפסו את מקומה. ב''ש ניצחה את הפועל חיפה

המחזור ה-35 בפלייאוף העליון יצא הערב לדרך עם שני מפגשים – במשחק המרכזי מכבי תל אביב אירחה את בית"ר ירושלים לקרב ישיר על המקום השני והאלופה הפועל באר שבע התארחה אצל הפועל חיפה במטרה לחזור לנצח.

במשחק המוקדם יותר האדומים מהנגב הגיעו לאצטדיון סמי עופר למפגש מול האדומים מהכרמל. כבר לאחר עשר דקות עלו המארחים ליתרון עם שער נפלא – דור מלול שלח כדור ארוך שהגיע עד אלון תורג'מן והחלוץ המשיך פנימה לרשת. האלופה לא התרגשה וחזרה למשחק שלוש דקות לפני הירידה למחצית, כאשר תומאש פקהארט הוא הכובש לזכותה. המהפך הושלם במחצית השנייה – ניב זריהן שלח טוב את גיא מלמד והאחרון כבש. ב"ש לא עצרה כאן, מהראן ראדי הוסיף שער משלו אחרי מבצע אישי יפה ודן איינבינדר קבע את תוצאת המשחק עם בעיטה חזקה לפינת שערו של ארנסטאס שטקוס. לאחר ההפסד הראשון בטוטו טרנר, האורחים חזרו לנצח.

במשחק המרכזי הגיעה בית"ר ירושלים להתארח אצל מכבי ת"א. המארחים פתחו בסערה וכבר לאחר שבע דקות אבי ריקן העלה אותם ליתרון. עדיין בתוך המחצית הראשונה, מתפרצת שלהם הסתיימה בשער של אופיר דוידזאדה לאחר בישול של אייל גולסה וכעבור חמש דקות ניק בלקמן דייק מהנקודה הלבנה כדי להוריד את השחקנים של ג'ורדי קרויף למחצית ביתרון של שלושה שערים. במחצית השנייה, האורחים הצליחו לצמק כשיאקוב סילבסטר מצא את טל כחילה לבד ברחבה והבלם המשיך פנימה, אך זה לא עזר להם והם ירדו כמפסידים. מכבי ת"א עברה את בית"ר י-ם בטבלה בעקבות הניצחון והתמקמה במקום השני.

תמונה ראשית: הפייסבוק של מכבי תל אביב

הוסיפו תגובה