תיקו לב"ש מול בני יהודה

מחזור 31 בפלייאוף התחתון ו-32 בעליון: מכבי חיפה הפסידה, נצחונות לרעננה ועכו

המחזור ה-31 בפלייאוף התחתון וה-32 בעליון יצאו היום לדרך עם ארבעה מפגשים. בחלק התחתון של הטבלה, קיוותה הפועל עכו לצבור נקודות ובכך להשאיר לעצמה סיכוי כלשהו לשרוד בליגה. במשחק הצמרת היחיד ששוחק, המוליכה הפועל באר שבע רצתה לנצח ולשמור על הסטטוס קוו בצמרת, כדי לא לתת לבית"ר ירושלים את האפשרות לצמצם את הפער.

נועלת הטבלה הפועל עכו אירחה את מכבי פתח תקווה. דקות בודדות מפתיחת המחצית השנייה כדור קרן של האורחים הוגבה לתוך הרחבה, לידור כהן נגח, הכדור פגע ברגלו של מוחמדו סיסוקו ונכנס לשער. במחצית השנייה הצפוניים הצליחו להפוך את התוצאה בתוך שתי דקות – זה התחיל משער עצמי של נאור פסר והמשיך עם גול נהדר של גבי קניקובסקי מבעיטה חזקה על סף הרחבה. המארחים ניצחו והצליחו, לפחות בינתיים, להשאיר לעצמם סיכוי להישאר בליגה.

מכבי חיפה אירחה באצטדיון סמי עופר את הפועל קרית שמונה. חמש דקות לפני השריקה למחצית מהלך קבוצתי יפה של האורחים הסתיים בשער של עידו דוידוב. במחצית השנייה מהלך נוסף של ק"ש הוביל למסירת עומק טובה אל עבר איסמעיל ריאן, שמול אוהד לויטה לא התבלבל ובעט פנימה. שתי דקות לסיום ה-90, הצליח אופיר מזרחי לצמק עם בעיטה יפה מהאוויר, אך זה לא הספיק לירוקים שמפסידים אחרי שני נצחונות.

הפועל רעננה התארחה אצל בני סכנין באצטדיון דוחא. 12 דקות מהפתיחה, שלומי ארבטיימן השתלט על כדור שפגע בקורה מבעיטה של תומר סוויסה וכבש מקרוב. לאחר 53 דקות של משחק, קיבלה המארחת כדור עונשין מ-11 מטר, אותו תירגם פיראס מוגרבי לשער שוויון. האורחים עלו שוב ליתרון אחרי שכדור גובה שהוגבה לרחבת סכנין פגע בעטאא ג'אבר ונכנס לשער קבוצתו. שמונה דקות לסיום ארבייטמן השלים צמד וסגר את הסיפור – שלוש נקודות לרעננה שנותרה בלתי מנוצחת במסגרת הפלייאוף.

המוליכה הפועל ב"ש התארחה אצל בני יהודה תל אביב. חנן ממן העלה את האורחים ליתרון חמש דקות בלבד מהפתיחה, כשדחק מקרוב כדור שחזר מהקורה אחרי בעיטה של בן שהר. הכתומים לא התרגשו ושבע דקות בלבד לאחר מכן השוו – סתיו פיניש סיים מהלך אישי יפה עם כדור נהדר לחיבורים. המצב הזה נשמר עד לסיום והקבוצות נפרדו עם חלוקת נקודות. בעקבות התוצאה תוכל בית"ר ירושלים לצמצם את הפער לשתי נקודות בלבד, אם תנצח את מכבי נתניה ביום שני.

תמונה ראשית: הפייסבוק של הפועל באר שבע

הוסיפו תגובה