שער עצמי דרמטי של בן בסט הציל את ב"ש מהפסד ראשון בטרנר

מחזור 30 בפלייאוף העליון ו-29 בתחתון: הדרומיים היו כבר בפיגור של שני שערים, חלוקת נקודות גם בין סכנין לפ''ת

שני משחקים שוחקו הערב במסגרת ליגת העל, אחד מהפלייאוף העליון ואחד מהתחתון. בתחתית, בני סכנין ומכבי פתח תקווה הגיעו למפגש ביניהן כאשר לא מרחפת מעל אף אחת מהן סכנת ירידה ובהתאם לכך סיפקו משחק פתוח. בצמרת, הפועל באר שבע רצתה להמשיך לבסס את עצמה כמוליכה ועל אף שהייתה קרובה להפסיד, ניצלה ברגע האחרון. בסופו של דבר, קיבלנו שמונה שערים בשני משחקים קצביים.

במשחק מוקדם יותר אירחה בני סכנין את מכבי פ"ת. כבר בדקה השנייה זכתה האורחת לפנדל, אך לידור כהן החמיץ אותו. החלוץ פיצה על ההחמצה וכבש בנגיחה שבע דקות לאחר מכן. המשחק לא נרגע ועדיין בתוך המחצית הראשונה, כדור קרן של אנטוניו מרסיץ' מצאה את הראש של ג'ורדן פושה והחלוץ נגח פנימה. המהפך הושלם אחרי תשע דקות – מרסיץ' שוב בישל, הפעם הכובש היה שלומי אזולאי. במחצית השנייה נשרק פנדל לטובת האורחים, לאחר שיובל אבידור הכשיל את יוסי בניון וספג על הדרך את הכרטיס הצהוב השני והאדום. גרגורי טאדה ניגש לבעוט ודייק. בהמשך, אברהם פאס הספיק לקבל גם הוא את הכרטיס האדום, שהשאיר את המארחים בתשעה שחקנים. חלוקת נקודות בין הקבוצות בסיום משחק סוער ומלא באירועים.

מאוחר יותר נפגשו הפועל באר שבע והפועל חיפה באצטדיון טוטו טרנר. מהלך יפה של הכרישים במחצית הראשונה הסתיים בבישול נפלא של גילי ורמוט לאלון תורג'מן, שכבש בנגיחה. חמש דקות מפתיחת המחצית השנייה האורחים הכפילו, אחרי שבעיטה חזקה של עדן בן בסט הלכה פנימה. זה היה נראה כאילו המארחת עומדת לספוג את הפסד הליגה הראשון אי פעם במגרשה החדש, אך היו לה תכניות אחרות. כעשר דקות לסיום, ג'ון אוגו נגח לרשת אחרי מהלך קבוצתי נהדר וממש על סף שריקת הסיום, שער עצמי של עדן בן בסט קבע שוויון דרמטי בין השתיים. המוליכה אמנם לא מנצחת, אך בהתאם להתפתחות המשחק יכולה בהחלט להיות מרוצה מהתוצאה.

תמונה ראשית: הפייסבוק של הפועל באר שבע

הוסיפו תגובה