קטמון פספסה הזדמנות להתקרב למקום השני עם תיקו מול נצרת עילית

מחזור 31 בליגה הלאומית: הפסד שביעי ברציפות לכפ''ס, נשר עם ניצחון ראשון אחרי 15 משחקים

המחזור ה-31, הראשון במסגרת משחקי הפלייאוף, יצא היום לדרך עם חמישה משחקים. משחק אחד במסגרת הפלייאוף העליון, כאשר שלושת האחרים יושלמו ביום שני ואילו המחזור בתחתון שוחק במלואו היום. הפועל קטמון ירושלים רצתה להתקרב למקום השני על ידי צמצום הפער מהפועל חדרה ובתחתית, הפועל רמת גן אסי קיוותה לעלות מעל הקו האדום.

הפועל מרמורק רחובות אירחה את עירוני נשר, שכבר ירדה סופית לליגה א'. בראיין ג'ונס כבש לזכות האורחים בדקה ה-62 וסידר ניצחון ראשון אחרי 15 משחקים לאחרונה בטבלה.

הפועל פתח תקווה יצאה למשחק חוץ נגד הפועל בני לוד רכבת. בדקה ה-55 דייגו סליס כבש לזכות הקבוצה הביתית. אנס דאבור הכפיל את התוצאה בדקה ה-67 ובכך המלאבסים ירדו אל מתחת לקו האדום.

במשחק היחיד מהפלייאוף העליון אירחה הפועל קטמון את הפועל נצרת עילית באצטדיון טדי. המשחק התעורר במחצית השנייה כשהאורחים עלו ליתרון בדקה ה-51, אחרי שגיא דיין הגביה כדור קרן וחוליו סזאר נגח פנימה. המארחים לא התרגשו ואחרי שש דקות בלבד השוו מרגליו של עדי קונסטנטינוס, אך לצערם הם הסתפקו בנקודה ופספסו הזדמנות להתקרב אל המקום השני.

הפועל ר"ג אסי התארחה אצל הפועל ניר רמה"ש. בדקה ה-30 עלו האורדונים ליתרון משער בנגיחה של אור ברוך ושמונה דקות לאחר מכן הם הכפילו, שוב מנגיחה, הפעם של אושר אבו. החגיגה של האורחים המשיכה במחצית השנייה – תומר ששונקר כבש בדקה ה-71 את השלישי ושתי דקות לאחר מכן עופרי ארד כבש את הרביעי והשלים את התבוסה של המארחים. ר"ג עולה מעל הקו האדום.

הפועל כפר סבא אירחה את מכבי הרצליה. בדקה ה-80 אליאור משלי כבש שער חשוב והעניק את הניצחון לאורחים, שמראים סימני התאוששות במסגרת המלחמה על ההישארות בליגה. הירוקים עם הפסד שביעי ברציפות.

תמונה ראשית: הפייסבוק של הפועל קטמון ירושלים

הוסיפו תגובה