ב"ש ניצחה את סכנין ותסיים את המחזור במקום הראשון

עוד במחזור ה-26, האחרון לעונה הסדירה: ניצחון דרמטי להפועל חיפה על אשדוד

המחזור ה-26, האחרון לעונה הסדירה, יצא הערב לדרך עם ארבעה מפגשים. כל הקבוצות שואפות לשפר עמדות לקראת משחקי הפלייאוף, כאשר לחלקן מדובר במשחקים חשובים מאוד למאבקי הצמרת הגבוהה והתחתית.

המפגש שפתח את משחקי היום הביא את מכבי נתניה להתארח באצטדיון המושבה אצל בני יהודה תל אביב. כבר בשלב מוקדם במשחק הצהובים עלו ליתרון משער נפלא – ערן לוי שלח כדור רחוק אל דיא סבע, שהמשיך למרכז הרחבה, שם מצא את ספורי והחלוץ הכניס מקרוב את השער היחיד במשחק. נתניה מנצחת בפעם השלישית ברציפות ומסיימת את העונה הסדירה במקום החמישי. הכתומים נאלצים להסתפק במקום השישי.

הפועל חיפה אירחה את מ.ס.ע אשדוד באצטדיון סמי עופר. המארחת רצתה להתקרב למקום הראשון ולהיות חלק מהמאבק על האליפות ולמרות שזה הלך קשה, היא גם הצליחה. זה לקח משחק שלם אבל בסופו של דבר, על סף שריקת הסיום, זה הגיע –  יובל יעקובוביץ' נגח בטעות לתוך שער קבוצתו כדור שהוגבה לרחבה וקבע ניצחון מתוק לכרישים והפסד כואב לדולפינים, שלא מצליחים לברוח מהתחתית.

הפועל אשקלון אירחה את מכבי חיפה לקרב תחתית חשוב. הדרומיים, שנמצאים מתחת לקו האדום, רצו להתקרב קצת אל הקבוצות שמעליהם ולשבור רצף של שמונה הפסדים. הירוקים מצידם, רצו להתרחק מהאיזור המסוכן ולשבור גם הם רצף, בן שלושה הפסדים במקרה שלהם. בתום המשחק, יצאו שתי הקבוצות בתיקו מאופס, שעזר להן להצליח באחת המשימות, אך בסופו של דבר שמר על הסטאטוס קוו ביניהן.

במפגש שסגר את משחקי השבת, הפועל באר שבע אירחה את בני סכנין באצטדיון טוטו טרנר. מיגל ויטור, שרק לא מזמן חזר מפציעה, נפגע שוב והוחלף על ידי מרואן קבהא, שכמה דקות לאחר מכן כבש שער יתרון לזכות המארחים – אורן ביטון הגביה כדור קרן והקשר דחק פנימה מקרוב. במחצית השנייה, הגביה מאור מליקסון כדור לתוך הרחבה ולאחר שנגע בידו של אברהם פאס, הגיע לתומאש פקהארט שמקרוב כבש. בהמשך ספג אנטוניו מרסיץ' מהאורחים את הצהוב השני והאדום. האדומים מהדרום מנצחים ויסגרו את העונה הסדירה כשהם במקום הראשון.

תמונה ראשית: חיים בן דוד, ישראל ספורט

הוסיפו תגובה