ב"ש מול אשדוד במשחק המרכזי, עכו תארח את מכבי ת"א

כל הפרטים לקראת המחזור ה-22 בליגת העל

מחר (שבת) ייפתח המחזור ה-22 בליגת העל עם ארבעה משחקים, שניים נוספים יושלמו בראשון ובמסגרת המשחק המרכזי, תארח הפועל באר שבע את מ.ס.ע אשדוד – הפרטים לפניכם:

בשעה 16:00 ייפגשו הפועל רעננה והפועל חיפה למשחק הפתיחה של המחזור. המארחים ירצו להתרחק מהתחתית הצפופה ולהתאושש לאחר שני הפסדי ליגה רצופים. החיפאים יהיו חייבים לקחת נקודות כדי לשמור על הפער מהמקום הראשון (שלוש נקודות בלבד) ולהמשיך במאבקי הצמרת. בהמשך הערב תארח בני יהודה ת"א את מכבי פ"ת במטרה להשיג שלוש נקודות לאחר שלושה תוצאות תיקו רצופות, המלאבסים יגיעו במצב רוח טוב לאחר ניצחונם בשבוע שעבר ויכולת טובה על המגרש.

משחק נוסף יפגיש את מכבי חיפה והפועל קרית שמונה. הירוקים מחכים לצאת לדרך חדשה בליגת העל ולנסות להוציא את המיטב מיתר העונה, הצפוניים עדיין לא השיגו את היציבות ויחפשו ניצחון לאחר ההפסד בשבוע שעבר.

בשעה 20:30 תארח הפועל אשקלון את בית"ר ירושלים למשחק הנעילה של השבת. המארחת תהיה חייבת להשיג נקודות לאחר ארבעה הפסדים רצופים וצניחה מתחת לקו האדום. הירושלמים ירצו להמשיך בכושר הטוב ולהשיג ניצחון בידיעה שרק שתי נקודות מפרידות מהפסגה.

ביום ראשון בשעה 19:00 תארח מכבי נתניה את בני סכנין. הצהובים נמצאים בתקופה טובה עם שני ניצחונות רצופים. בניגוד ליריבתם, סכנין הפסידה בארבעת משחקיה האחרונים ותקווה לצאת לדרך חדשה. בשעה 20:15 תארח הפועל עכו את מכבי ת"א למפגש הקצוות בליגת העל. נועלת הטבלה אמנם ניצחה במשחקה האחרון ועשתה עבודה בחלון ההעברות ע"מ לשפר את הסגל, אך תתקשה מול הצהובים מפסגת הטבלה שלא הפסידו 13 משחקי ליגה רצופים.

במסגרת המשחק המרכזי תארח הפועל באר שבע את מ.ס.ע אשדוד באצטדיון טוטו טרנר שמעולם לא ראה הפסד ליגה. האדומים יצטרכו לשמור על המבצר ולהשיג את שלוש הנקודות למען מאבקי הצמרת הבוערת והצפופה. האשדודים אמנם לא הפסידו בארבעת משחקיהם האחרונים, אך עדיין נמצאים בתחתית הטבלה כשרק נקודה אחת בלבד מפרידה מהקו האדום.

הוסיפו תגובה