ניצחון גדול של בית"ר על מכבי חיפה, נתניה הפכה בק"ש

הפועל חיפה לקחה את הנקודות מול בני סכנין, עכו גברה על רעננה

המחזור ה-21 בליגת העל יצא לדרך אחר הצהריים עם הכרעות בכל המגרשים – פרטי ארבעת משחקי השבת לפניכם:

בשעה 16:00 פתחו את המחזור הפועל חיפה ובני סכנין באצטדיון סמי עופר. רק בדקה ה-80 המארחים כבשו את שער היתרון: דור מלול הרים את הראש והגביה כדור מצוין לרחבה, גל אראל הסתנן בין המגנים ודחק לרשת של קנדיל. הפועל חיפה ניצחה 0:1 ולקחה את שלוש הנקודות נגד בני סכנין שרשמה הפסד רביעי ברציפות.

בהמשך הערב הפועל רעננה אירחה את הפועל עכו. המחצית הראשונה הסתיימה ללא שערים. בדקה ה-71 האורחים עלו ל-0:1 מפנדל מדיוק של בן אז'ובל שהעניק ניצחון חשוב לקבוצתו לאחר ארבעה הפסדים רצופים.

משחק נוסף הפגיש את הפועל קרית שמונה ומכבי נתניה. בדקה ה-54 הצפוניים עלו ליתרון: בעיטה נהדרת של שגיב יחזקאל פגעה בקורה, קרלוס קוויאר השתלט על הכדור החוזר וכבש מקרוב. בדקה ה-70 הצהובים השוו ל-1:1: ערן לוי מצא את דיא סבע באגף השמאלי של הרחבה, החלוץ השתלט ושחרר פצצה לפינה הרחוקה. רק עשר דקות עברו ושוב ערן לוי, הפעם מכדור ארוך ופנטסטי מעמדת השוער שלו, שחתך את כל המגרש ואת הגנת קרית שמונה, השאיר את סבע באחד על אחד מול השוער ומלך השערים השלים צמד והעניק ניצחון שני ברציפות.

משחק הנעילה של השבת הפגיש את בית"ר ירושלים ומכבי חיפה. בדקות הראשונות של המשחק הירשלמים קיבלו פנדל לזכותם לאחר הכשלה של עמרי גלזר על איתי שכטר שגם לקח את הבעיטה אך גלזר הצליח להדוף. החמצת פנדל שלישית העונה בליגה לקפטן בית"ר. בדקה ה-35 הירוקים עלו ליתרון: קליימן הדף כדור גובה היישר לרגלו של אופיר מזרחי שבעט מהאוויר ישר לפינה הימנית. בתוספת הזמן, לפני הירידה למחצית, המארחים השוו את התוצאה: איתי שכטר עם כדור רוחב שחתך את ההגנה, מצא את אנתוני וראן שכבש מקרוב. בדקה ה-52 אריק סאבו כבש שער במבצע אישי מדהים כשדהר מחצי המגרש שלו, גבר על השומרים שלו וסיים ברשת. בדקה ה-69 איתי שכטר כיפר על החמצת הפנדל עם כיבוש השער השלישי של הצהובים כשהשתלט על הרחקה לא טובה ברחבה, ובסיבוב בעט לפינה הקרובה של גלזר ונעל את המשחק בניצחון גדול מול הקהל הביתי.

תמונה ראשית: ליאת אבשלומי, ישראל ספורט

הוסיפו תגובה