מחזור 21 בליגת העל: משחק העונה בין מכבי ת"א להפועל ב"ש

בית"ר י-ם תפגוש את מכבי חיפה, הפועל חיפה תארח את בני סכנין

המחזור ה-21 בליגת העל ייצא לדרך מחר (שבת) עם ארבעה משחקים, שני משחקים נוספים בראשון ובניהם משחק העונה בין מכבי ת"א להפועל ב"ש, ביום שני יושלם משחק הנעילה של המחזור. הפרטים לפניכם:

בשעה 16:00 ייפתחו את המחזור הפועל חיפה ובני סכנין באצטדיון סמי עופר. החיפאים יקוו לקחת את שלוש הנקודות מול הקהל הביתי ולחזור לאיים על הפסגה. האורחת תנסה לעצור רצף שלילי של שלושה הפסדים ברציפות. בהמשך הערב תארח הפועל רעננה את נועלת הטבלה, הפועל עכו שתנסה לאסוף נקודות חשובות למאבקי התחתית. בשעה 18:15 תארח הפועל ק"ש את מכבי נתניה ותנסה להשיג ניצחון שלישי ברציפות, הצהובים יגיעו במצב רוח מרומם לאחר הניצחון המרשים מול בית"ר י-ם במחזור האחרון. משחק הנעילה של השבת יפגיש את בית"ר ירושלים ומכבי חיפה. הירושלמים יהיו חייבים לחזור עם ניצחון כדי לשמור על פער נמוך מהמוליכה, הירוקים יקוו לצאת לדרך חדשה לאחר עונה לא טובה מבחינתם ולהשיג ניצחון חוץ שני העונה.

ביום ראשון בשעה 19:30 תארח מ.ס.ע אשדוד את בני יהודה ת"א במטרה להשיג ניצחון שני ברציפות ולעלות מעל הקו האדום, שחקניו של יוסי אבוקסיס סיימו בתיקו בשני משחקיהם האחרונים וירצו להשיג ניצחון שיבסס אותם בחלק העליון של הטבלה.

בהמשך היום בשעה 21:00 ייצא לדרך משחק העונה בין מכבי תל אביב (2) להפועל באר שבע (1). רק שתי נקודות מפרידות בין השתיים, ניצחון צהוב יחזיר את התל אביבים לפסגה וייתן המון ביטחון לשלבים האחרונים לפני הכניסה לפלייאוף. הדרומיים יצטרכו לעבוד קשה כדי לשבור את הרצף של מכבי ת"א שלא נוצחה ב-12 משחקי הליגה האחרונים, אך ניצחון של הדרומיים יפתח פער של חמש נקודות.

ביום שני בשעה 20:00 ייחל משחק הנעילה של המחזור בין הפועל פתח תקווה להפועל אשקלון. המלאבסים סיימו בתיקו בשני משחקי הליגה האחרונים. האורחים יגיעו לאחר שלושה הפסדים רצופים.

 

הוסיפו תגובה