נתניה נגד בית"ר בשני, בני יהודה תארח את מכבי ת"א

פותחים את המחזור ה-20 בליגת העל עם כל הפרטים, המועדים והשידורים

מחר (שבת) ייצא לדרך המחזור ה-20 בליגת העל עם ארבעה משחקים, שני משחקי השלמה נוספים בראשון ובמסגרת המשחק המרכזי ביום שני ייפגשו מכבי נתניה ובית"ר י-ם. הפרטים לפניכם:

בשעה 16:00 ייפתחו את המחזור הפועל עכו והפועל חיפה, כזכור השתיים נפגשו ביום שלישי האחרון במסגרת גביע המדינה, בסיומו, שחקניו של ניר קלינגר עלו לשלב הבא. בהמשך השבת תארח הפועל אשקלון את מ.ס.ע אשדוד ותנסה להשיג ניצחון לאחר שני הפסדים רצופים, האורחים אמנם לא ניצחו בשלושת משחקי הליגה האחרונים, אך יגיעו מעודדים מההעפלה לרבע גמר גביע המדינה. בשעה 18:15 תארח מכבי חיפה את מכבי פ"ת ותנסה לשחזר את ההופעה נגד מכבי ת"א משמינית גמר הגביע שהסתיים בניצחון גדול לירוקים. משחק הנעילה של השבת יפגיש את הפועל באר שבע והפועל רעננה בטוטו טרנר, שחקניו של ברק בכר יקוו לניצחון ומעידה של מכבי ת"א, על מנת לתפוס שוב את הפסגה.

ביום ראשון בשעה 19:00 תארח בני סכנין את הפועל קרית שמונה. המארחים ירצו להתאושש מההפסד הכואב לבית"ר י-ם מהשבוע שעבר ולטפס מהחלק התחתון של הטבלה. הצפוניים בתקופה טובה לאחרונה עם ניצחון חוץ על הפועל חיפה במחזור האחרון והעפלה לרבע גמר גביע המדינה. בשעה 20:30 תארח בני יהודה ת"א את מכבי ת"א למשחק מסקרן במושבה. הכתומים אמנם במקום החמישי בטבלה, אך עשר נקודות מפרידות בניהם לצהובים שנמצאים במקום הראשון ויילחמו על הישארות בפסגה.

במסגרת המשחק המרכזי תארח מכבי נתניה את בית"ר ירושלים. שחקניו של דראפיץ' נמצאים בתקופה לא טובה ביחס לסיבוב הראשון, עם ארבעה משחקי ליגה רצופים ללא ניצחון בנוסף להדחה מגביע המדינה. הירושלמים ממשיכים בתקופה הטובה ועם ההתקפה הטובה בליגה שרשמה עד כה 45 שערי זכות, ורק נקודה אחת בלבד מפרידה מהמקום הראשון.

 

תמונה ראשית: אלן שיבר

הוסיפו תגובה