ניצחון דרמטי לכפ"ס על פ"ת, הפועל ת"א ניצחה את בני לוד

עומר פדידה הבקיע עמוק בתוך תוספת הזמן לזכות הירוקים, אור אוסטוינד כבש בדקות האחרונות של המשחק

המחזור ה-17 בליגה הלאומית הסתיים הערב עם ניצחון של הפועל כפ"ס על הפועל פ"ת כל פרטי המפגשים לפניכם:

המשחק בין מכבי הרצליה למכבי אחי נצרת הסתיים בניצחון דרמטי לקבוצה הביתית. האורחת הייתה זו שעלתה ליתרון בדקה ה-19 משער של חסן אבו זייד, אך אליאור משאלי איזן תשע דקות לאחר מכן. שתי דקות לפני סיום המשחק, יוסי שבחון כבש את שער הניצחון לזכות המארחים.

המפגש בין הפועל חדרה להפועל עפולה הסתיים בחלוקת נקודות. גיא כהן העלה את החדרתים ל-0:1 כבר בדקה החמישית, אך שער שיוויון של ערן עזרן במחצית השניה קבע תיקו 1:1 בסיום המשחק.

בית"ר ת"א רמלה הביסה 0:3 את נועלת הטבלה, עירוני נשר. בן מיזן כבש את הראשון לזכות המארחת (19'), רועי דיין הוסיף שער משלו (24'). במחצית השניה, שער עצמי של קרלוס אלברטו נתן את החותמת הסופית למשחק.

משחק הצמרת בין הפועל קטמון י-ם להפועל ראשל"צ הסתיים בתיקו ללא שערים. כמו כן, גם המשחק בין הפועל ר"ג להפועל מרמורק רחובות הסתיים ב-0:0 וחלוקת נקודות.

משחק נוסף הפגיש את הפועל נצרת עילית והפועל ניר רמת השרון. במחצית השניה פאדי זידאן כבש לזכות האורחת את השער היחיד של הערב שזיכה את קבוצתו בשלוש הנקודות.

שני משחקים נעלו את המחזור ה-17: הפועל פתח תקווה אירחה את מוליכת הטבלה, הפועל כפר סבא. לאחר 90 דקות ללא שערים, עומר פדידה הבקיע שער נהדר מחוץ לרחבה וקבע ניצחון דרמטי לירוקים בתוספת הזמן. הפועל בני לוד רכבת אירחה את הפועל ת"א במשחק נוסף שהסתיים בדרמה: בדקות האחרונות של המשחק אור אוסטוינד בעט כדור חופשי מ-40 מטרים שקיפץ פעם אחת ברחבה ונכנס לרשת. 0:1 לזכות האדומים שלקחו את שלוש הנקודות לאחר שלושה משחקים ללא ניצחון.

תמונה ראשית: עמוד הפייסבוק של הפועל פתח תקווה

 

 

הוסיפו תגובה