מחר: המחזור ה-17 בליגת העל ייצא לדרך

שלושה מפגשי צמרת בין ששת הראשונות בטבלה, מכבי חיפה תנסה להתאושש נגד רעננה

המחזור ה-17 ייצא לדרך מחר (שני) עם שלושה מפגשים, בשלישי יתקיימו שלושה נוספים, בינהם המשחק המרכזי בין מכבי ת"א למכבי נתניה ומשחק נוסף יושלם ביום רביעי. פרטי המפגשים לפניכם:

ביום שני בשעה 19:00 מ.ס.ע אשדוד תארח את בני סכנין. המארחת השיגה מהפך דרמטי במחזור האחרון מול הפועל ק"ש והעפילה לשמינית גמר גביע המדינה, אך עדיין נמצאת מתחת לקו האדום עם 11 נקודות בלבד. האורחת הפסידה במשחקה האחרון, בנוסף להדחה מגביע המדינה ע"י סקציה נס ציונה מליגה א' ותקווה להתאושש, לאסוף נקודות ולהתרחק מהחלק התחתון של הטבלה.

במקביל ייפגשו הפועל עכו והפועל אשקלון. הקבוצה הביתית תגיע במצב רוח מרומם לאחר ניצחון החוץ על מכבי חיפה במחזור האחרון והעפלה לשמינית גמר גביע המדינה, אך עם זאת תהיה חייבת להילחם על הנקודות החשובות שאולי יעזרו לה להיחלץ מהקו האדום. שחקניו של יובל נעים לא ניצחו 11 משחקים רצופים בליגת העל בנוסף להפסד למ.ס.ע אשדוד והדחה מגביע המדינה, יקוו להשיג את שלוש הנקודות לראשונה מאז המחזור החמישי.

המשחק האחרון ביום שני יפגיש את הפועל חיפה ובית"ר ירושלים למשחק מאד מסקרן בסמי עופר. הפער בין השתיים עומד על שתי נקודות בלבד כאשר שחקניו של ניר קלינגר במקום השני והירושלמים מיד אחריהם במקום השלישי. בנוסף, שתי הקבוצות העפילו לשלב הבא בגביע המדינה.

ביום שלישי תפגוש מכבי פתח תקווה את הפועל קרית שמונה. המלאבסים לא ניצחו בחמשת המשחקים האחרונים בליגת העל והם נמצאים במקום העשירי בטבלה במרחק 5 נקודות בלבד מהקו האדום, בנוסף הודחו מגביע המדינה ע"י הפועל כפ"ס מהליגה הלאומית. הצפוניים לאחר שלושה הפסדים רצופים עדיין לא ייצרו את היציבות הנחוצה להמשך העונה.

בהמשך הערב תארח הפועל באר שבע את בני יהודה ת"א. האדומים מובילים את טבלת הליגה אך רק נקודה אחת מפרידה בינהם למקום השני. שחקניו של יוסי אבוקסיס אמנם הפסידו במחזור האחרון וגם הודחו מגביע המדינה, אך עדיין מהווים איום על כל קבוצות הליגה. 

בשעה 21:00 ייפגשו מכבי תל אביב ומכבי נתניה במסגרת המשחק המרכזי. סגנית האלופה ניצחה בשלושת המשחקים האחרונים וצימקה את הפער מהפסגה לארבע נקודות בלבד. האורחים חלקו נקודות עם הפועל רעננה במשחק האחרון, ניצחון על התל אביבים ייתן לשחקניו של סלובודן דראפיץ' את הביטחון הנחוץ להמשך מאבקי הצמרת הצפופה. בנוסף, שתי הקבוצות העפילו לשלב שמינית גמר גביע המדינה.

ביום רביעי ייסגרו את המחזור הפועל רעננה ומכבי חיפה. המארחים ללא הפסד בשלושת המשחקים האחרונים, אך עדיין לא במקום בטוח כשהפער מהקו האדום עומד על שתי נקודות בלבד. הירוקים נמצאים בתקופה לא טובה מבחינתם עם שישה משחקים רצופים ללא ניצחון, כשבמפגש האחרון בליגה הפסידו בביתם לנועלת הטבלה, הפועל עכו.

הוסיפו תגובה